Tämä on Marinin hallitukselta hölmöintä hölmöilyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ISÄNMAAN PETTURI, post: 32468128"]

Sitäpaitsi tuo ID antaisi sen mahdollisuuden, että millä tahansa hömpänlömpän passilla voisi tuolla pihalla kulkea.
[/QUOTE]

Just just, tulihan se sieltä. Että itse pääsisi muokkaamaan ID:tä halunsa mukaan.

Terroristisolulaiset, ja all*hin muutkin soturit pääsisi vapaasti toteuttamaan rakkainta harrastustaan sivistyneessä länsimaassa :mad::poop:

[QUOTE="ISÄNMAAN PETTURI, post: 32468128"]

Sitäpaitsi tuo ID antaisi sen mahdollisuuden, ettei millä tahansa hömpänlömpän passilla voisi tuolla pihalla kulkea.

Just just, tulihan se sieltä. Että itse pääsisi muokkaamaan ID:tä halunsa mukaan.

Terroristisolulaiset, ja all*hin muutkin soturit pääsisi vapaasti toteuttamaan rakkainta harrastustaan sivistyneessä länsimaassa

[/QUOTE]
Ihan miten vain. Minä haluaisin kovin suojella isänmaatani. En ymmärrä, miksi olet sitä vastaan. Ehkä oletkin itse PUNIKKI!

Joku jossain on sanonut että identiteettivarkaudet on hetun takia liian helppoja mutta en ymmärrä sitä itse tai osaa selittää sitä. Niin vain on!
Siksi, että hetut pyörivät joka ikisellä valenettisivulla ja kun tiedät hetun, saat aivan kaiken. Osoitteet, nimet, syntymäajat jne. Löytää myös hlön sosiaalisen median ja sieltä äkkiä vaikkapa sen kaikki tärkeät spaghettikuvat... Eli on äärettömän helppoa varastaa identiteetti ja alkaa tilaileen netistä kaikkea pientä ja kivaa. Tämän IDn tarkoitus on ilmeisesti se, että hommasta tehtäisiin vähän vaikeampaa. Toki, jos tuohon keskustietojärjestelmään pääsee, niin sitten saa aika paljon, mutta samahan se on nykyisinkin.

Siksi, että hetut pyörivät joka ikisellä valenettisivulla ja kun tiedät hetun, saat aivan kaiken. Osoitteet, nimet, syntymäajat jne. Löytää myös hlön sosiaalisen median ja sieltä äkkiä vaikkapa sen kaikki tärkeät spaghettikuvat... Eli on äärettömän helppoa varastaa identiteetti ja alkaa tilaileen netistä kaikkea pientä ja kivaa. Tämän IDn tarkoitus on ilmeisesti se, että hommasta tehtäisiin vähän vaikeampaa. Toki, jos tuohon keskustietojärjestelmään pääsee, niin sitten saa aika paljon, mutta samahan se on nykyisinkin.
Ai niin jooo ja väärentäminen kävisi hankalammaksi, kun ei voisi enää kulman takaa saada passia.
Eli vain rikolliset vastustavat tätä lakia?

Turviksille annetaan vuoden alkuun ajoittuva tunnus kun nämä ovat "kadottaneet" passinsa ym. Tämän takia nykyiset henkilötunnukset loppuvat kesken, koska näitä henkilötietonsa "kadottaneita" on niin paljon.

Toisekseen kaupan kassa ym. ei pysty enää varmistamaan sukupuolen ym. perusteella väärennettyä henkkaria tulevasta sekalaisesta merkkisarjasta.

Vähemmistöjen takia uhrataan nyt kaikki.

Eikö miehellä ole oikeutta tarkistaa esim. sukupuolta henkkarista ettei erehdy trans...?

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Turviksille annetaan vuoden alkuun ajoittuva tunnus kun nämä ovat "kadottaneet" passinsa ym. Tämän takia nykyiset henkilötunnukset loppuvat kesken, koska näitä henkilötietonsa "kadottaneita" on niin paljon.

Toisekseen kaupan kassa ym. ei pysty enää varmistamaan sukupuolen ym. perusteella väärennettyä henkkaria tulevasta sekalaisesta merkkisarjasta.

Vähemmistöjen takia uhrataan nyt kaikki.

Eikö miehellä ole oikeutta tarkistaa esim. sukupuolta henkkarista ettei erehdy trans...?
Toi viimeinen lause paljastikin koko sun vuodatuksen tarkoituksen. Oot vaan kammonen. Tarkastatko nykyisten partnereidesi henkkarit, että mitä sinne on kirjoiteltu?
Ja jos trans on muuttanut, niin eiköhän siellä silloinkin N lue?

Mitä väliä tuolla oikeasti on?

Maailmassa kuolee vuosittain tuhkarokkoon 140 000 ihmistä, pääosin köyhien maiden lapsia ja vauvoja, ja nyt köyhien maiden rokotusohjelmat uhkaa jäädä koronan jalkoihin. SILLÄ on väliä!!

Yhteistyössä