Mun itsemurhayksiössä oli 27 m2 ja saunakinNätein paikka, minkä tästä kahdestakymmenestäviidestä neliöstä löysin.
Mun itsemurhayksiössä oli 27 m2 ja saunakinNätein paikka, minkä tästä kahdestakymmenestäviidestä neliöstä löysin.
Älä yllytä hulluaKokeile
Mun itsemurhayksiössä oli 27 m2 ja saunakin
No ei. Se oli ankea mesta, en ois selvinnut sieltä ilman saunaaKiusaat? Muuten vaan ilkut?
Mut toisaalta. Teillä ei oo mun valloittavaa persoonaani pakalla
No ei. Se oli ankea mesta, en ois selvinnut sieltä ilman saunaa
Piti oikein tarkistaa, että kirjoitinhan vamasti sanan HAUIS.No eikö sellaisesta tule bannia?
Kiusaat? Muuten vaan ilkut?
Mut toisaalta. Teillä ei oo mun valloittavaa persoonaani kakalla
Niin välillähän voi lipsahtaaPiti oikein tarkistaa, että kirjoitinhan vamasti sanan HAUIS.
Mun grillikana oli itse olen chilimarinoituAlkoi tekee mieli ihan hirveesti chilikanaa, kun jostain tuli kiinalaisruoan tuoksu!!!
Kuuluisat viimeiset sanat sängyssäNiin välillähän voi lipsahtaa
Häh?Mun grillikana oli itse olen chilimarinoitu
Avaa jo ovi! Sen takana on sun kaverit Sung-Hui ja Piung-Pong, muistatko kun annoit niille puhelinnumeros ku hait vaa viimeks nopeesti parit Hoisinit?Alkoi tekee mieli ihan hirveesti chilikanaa, kun jostain tuli kiinalaisruoan tuoksu!!!
Mä teen huomenna kanaa ja riisiä.Alkoi tekee mieli ihan hirveesti chilikanaa, kun jostain tuli kiinalaisruoan tuoksu!!!
Ei ne täällä asu, naapurissa asuu sellanen parimetrinen möreä ääninen mies...mutta voisin käydä rimputtelemassa ovikelloja ja kysymässä saisinko maistiaisetAvaa jo ovi! Sen takana on sun kaverit Sung-Hui ja Piung-Pong, muistatko kun annoit niille puhelinnumeros ku hait vaa viimeks nopeesti parit Hoisinit?
Ne tuo samalla pari suojamaskia, pidätte maskibileet!
Saatte katella koko illan 50-luvun kiinalaisia kommunistisia, mustavalkoleffoja. Lunta sataa niissä vaakasuoraan jne.
Hui. Mikä vessapaperimainoksen turrikkaotus sulla on naapurina.Ei ne täällä asu, naapurissa asuu sellanen parimetrinen möreä ääninen mies...mutta voisin käydä rimputtelemassa ovikelloja ja kysymässä saisinko maistiaiset
Enpä tiedä mistä tuo 'olen' tuonne ilmestyi. Tätä on hankala käyttää luurilla välillä.Häh?
Sutkin on chilimarinoitu grillikanan kanssa?
Nuoleeks vaimo ens yönä marinaadit pois?
Se tekee muuten kipeää jos siellä jotenkin lipsahtaa...Kuuluisat viimeiset sanat sängyssä
No hyi. Ideoin just uuden seksin alalajin. Seksiä maskeissa.
Ai nii mut vanha juttu, vapaamuurarit ehti ensin!
Mulla on muuten kaasunaamari, mutta en oo sitö siinä touhussa käyttänyt. Ainoastaan puucee:n tyhjentämisessä se on ollut näppärä apuvälineOot hieman jälkijunassa mutta ei hätää, ohjaan mielelläni noviiseja!
Mut siihen tarvitaan sauna.Oot hieman jälkijunassa mutta ei hätää, ohjaan mielelläni noviiseja!