Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Häh, miks palsta nielaisee Ellun MN-viestin lainauksen?
Eli mitä enemmän koronaa, sen terveemmin menee. :unsure:

Siis mua ei edelleenkään ko.tauti isommin järkytä, mutta mietin että mitenhän Nordin tartunnan saaneena eläisi mikrobien kanssa iloista yhdessäoloa. "Moi pöpöt, keitetäänkö kahvit?"
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Siis joittenkin luontaistuote/hoitohihhuleiden maailma on kyllä niiiiiiiin jostain harhaisista kuvitelmista että jessus.

Sinällään kurja, että ne höynähtäneimmät aina pääsevät julkisuuteen ja siinä sivussa muutama hyväkin tuote/tapa tulee kategorioiduksi humpuukin joukkoon. Niinko vaiks kurkuma.

Siitä ja appelsiinista, pakastepuolukoista ja päärynäsoseesta (Pirkka) tulee ihan hiton hyvää smoothieta!
 
Opiskeleeko @m.e.k. ? Hienoa, mikä tavoitteena?

Hmm... joudun varmaan vetämään mummoarvioni takaisin... :unsure:
Syytä olisi vetää arvio pois. :cautious:
Mä opiskelen merkonomiksi. Vaihdan ammatin selkäsairauden takia. Toinen vaihtoehto oli sairaseläke. En halua sitä näin nuorena. Mun teksti on osittain persiistä. Entisessä työssä en paljo tarvinnut oikeinkirjoitusta. :rolleyes:
 
Syytä olisi vetää arvio pois.
Mä opiskelen merkonomiksi. Vaihdan ammatin selkäsairauden takia. Toinen vaihtoehto oli sairaseläke. En halua sitä näin nuorena. Mun teksti on osittain persiistä. Entisessä työssä en paljo tarvinnut oikeinkirjoitusta.
Ok, hyvä tavoite. (y) Pyydän anteeksi virheellistä tulkintaani selästäsi. Mutta jos/kun selän ongelmat ovat pysyviä, kannattaa kuljettamisen ja kantamisen apuvälineitä hankkia, helpottavat paljon (olen noihin tutustunut anopin ongelmien kautta).
 
Ok, hyvä tavoite. Pyydän anteeksi virheellistä tulkintaani selästäsi. Mutta jos/kun selän ongelmat ovat pysyviä, kannattaa kuljettamisen ja kantamisen apuvälineitä hankkia, helpottavat paljon (olen noihin tutustunut anopin ongelmien kautta).
Ok , ei mitään. Ne ovat pysyviä. Työperäinen sairaus joka pahenee tai pysyy ennallaan. Alkoi pahenemaan 36v. Kroonisia kipuja on ollut 13v. ajan.
 
Syytä olisi vetää arvio pois.
Mä opiskelen merkonomiksi. Vaihdan ammatin selkäsairauden takia. Toinen vaihtoehto oli sairaseläke. En halua sitä näin nuorena. Mun teksti on osittain persiistä. Entisessä työssä en paljo tarvinnut oikeinkirjoitusta.
Älä murehdi oikeinkirjoituksestasi, jopa älykkäät ja sivistyneetkin tekevät kirjoitus- ja asiavirheitä
Vaikka olethan sinäkin viisas ja sivistynyt
 
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä