V
vierailija
Vieras
Onko järkevä ostos? Pesukone on sellaisessa paikassa, että pesutorni ei mahdu, mutta narukuivauskaan ei oikein enää innosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saisi olla vähintään 8-10 kg pyykkimäärälle.Onko järkevä ostos? Pesukone on sellaisessa paikassa, että pesutorni ei mahdu, mutta narukuivauskaan ei oikein enää innosta.
Siis että pestään koneellinen, puolet pois ja kuivaaan ja sitten toinen puoli takaisin ja kuivataan se? Taitaa olla tarkoitettu enemmän sellaiseksi avuksi, jos tarvitsee koneellisesta vaikka farkut samana iltana jalkaan ja muut voi jättää narulle.Niissä on yleensä, että voi kuivattaa kerralla vain puolet koneen maksimikilomäärästä.
Onko kuiva oikeasti kuiva koneen jälkeen ja kauanko kuivaus ottaa? Minkälaiseen talouteen suosittelisit nimenomaan kuivaavaa pesukonetta vs. kone ja kuivuri erikseen vai onko käytettävissä oleva tila ainoa kriteeri kuivaavan pesukoneen puolesta?Meidän kuivaava pesukone 12kg pyykille, kuivauksen kanssa saa laittaa 8kg pyykkiä. Enimmäkseen silti telineillä kuivaan, mutta kätevä jos pesee useamman koneellisen päivässä tai koko perheen lakanat/koneellisen pelkkiä sukkia ja pieniä lasten vaatteita.
On siis erikseen ohjelmia jotka alkaa kuivaamaan automaattisesti pesun jälkeen tai sitten tyhjentää itse täydestä koneesta osan pois ja laittaa loput kuivatukselle.
Mä olen melko uhuita vaatteita yms. kuivurissa käyttänyt ja n. 4h on ollut pesu + kuivaus. Kone mittaa joka kerta erikseen ajan. On ollut kuivaa pyykkiä. Jotkut paksummat vaatteet saattanut taskujen tms. kohdasta jäädä kosteaksi.Onko kuiva oikeasti kuiva koneen jälkeen ja kauanko kuivaus ottaa? Minkälaiseen talouteen suosittelisit nimenomaan kuivaavaa pesukonetta vs. kone ja kuivuri erikseen vai onko käytettävissä oleva tila ainoa kriteeri kuivaavan pesukoneen puolesta?