Ei se mitään. Pelkkä seurakin käy.Mää voin virittää, sitä en kyllä takaa että kanavat löytyy
Ei se mitään. Pelkkä seurakin käy.Mää voin virittää, sitä en kyllä takaa että kanavat löytyy
Lukemista, sen jälkeen samasta kirjasta tehyn lehvan kattelemista!!Soppaa syöty,pannarin ja hillon jätän päiväkahville.
Mitäs nyt sitten ? Leffa tai lukemista
Vaikuttaa hamstraamiselta...
Soppaa syöty,pannarin ja hillon jätän päiväkahville.
Mitäs nyt sitten ? Leffa tai lukemista
Mulle tuli WA video, missä aasialaismies ratkaisee ikuisen ongelman, eli kumpi tulee ensin - muna vai kana...Wuhanin kana on myös hyvää.
(Surkea vitsi)
Kana ei sovi pottujen kanssa oikein millään, ainoataan ranejenTänään Hornet kanan siipiä ja perunoita.
Mä laitan ranskalaisia tai paistettua perunaa.Kana ei sovi pottujen kanssa oikein millään, ainoataan ranejen
OhoIltapäivää!
Kosovon (tai jostain sieltäpäin) vahvistus käveli autolle, koputti inku aan ja antoi mulle kasan erilaista lakritsia.
Miksiköhän?
No hyyyyyyi! Siihen se ei kyllä kuulu! Eikä siis ole tullutkaan.Onko teille tullut vastaan kreikkalaista salaattia jossa on ANANASTA? Mulle tuli eilen.
Niinpä, otin siitä kuvan ja kauhukseni huomasin ananaspalat.No hyyyyyyi! Siihen se ei kyllä kuulu! Eikä siis ole tullutkaan.
Jokin koira siihen taatusti oli haudattuna...Iltapäivää!
Kosovon (tai jostain sieltäpäin) vahvistus käveli autolle, koputti inku aan ja antoi mulle kasan erilaista lakritsia.
Miksiköhän?
No linkkaapas tänne.Mulle tuli WA video, missä aasialaismies ratkaisee ikuisen ongelman, eli kumpi tulee ensin - muna vai kana...
No en mä nyt voi. Tulisi bannia, jos sellaisia videoita tänne linkittäisiNo linkkaapas tänne.
PrivanaNo en mä nyt voi. Tulisi bannia, jos sellaisia videoita tänne linkittäisi
Se on kyllä ärsyttävää, koska jotkut vievät kaiken mitä irti lähtee. Voisivat ajatella hieman muitakin.Spot-apartmenst jaksaa yllättää.
Edellisessä kämpässä ei ollut leikkulautaa, käsipaperia, suodatinpusseja ja suihku/käsisaippua haisi lantratulle mäntysuovalle. Tää naapurikämppä sen sijaan sisältää edellä mainitut, saippuakin on kukkaistuoksulla, mutta täältä taas puuttuu uunipelti, uunivuoka sekä pikakahviputkilot.
Nii ja sitä edellisessä oli kyllä leikkuulauta mutta ei yhtäainutta puukkoa/veistä ja joku oli kähveltänyt osan aterimistakin.
Voi kun saatais pian se meidän ikioma mökki!
Te ootte jossain reissussa?Spot-apartmenst jaksaa yllättää.
Edellisessä kämpässä ei ollut leikkulautaa, käsipaperia, suodatinpusseja ja suihku/käsisaippua haisi lantratulle mäntysuovalle. Tää naapurikämppä sen sijaan sisältää edellä mainitut, saippuakin on kukkaistuoksulla, mutta täältä taas puuttuu uunipelti, uunivuoka sekä pikakahviputkilot.
Nii ja sitä edellisessä oli kyllä leikkuulauta mutta ei yhtäainutta puukkoa/veistä ja joku oli kähveltänyt osan aterimistakin.
Voi kun saatais pian se meidän ikioma mökki!