29.3 varhain sunnuntaiaamuna.Auringonpaisteen ehanuus on suhteellinen asia. Klo 6.30 tuli kuin lasersäde (illalla huolella sulkemieni verhojen välistä), höystettynä siihen virkoavalla kärpäsellä joka pörräili kuin viimeistä päivää.
Mut aamukahvilla aurinko on jo kiva.
Mietin että millonkas niitä kelloja siirretään...
Perunasuurimoista ja maidosta tehty puuro. Jotkut sanoo pallopuuroksi tai sammakonkutupuuroksi/ velliksi tai kalansilmävelli.Mitä on helmipuuro?
ahaa, siis laihaa pottumuusiaPerunasuurimoista ja maidosta tehty puuro. Jotkut sanoo pallopuuroksi tai sammakonkutupuuroksi/ velliksi tai kalansilmävelli.
Ei muistuta perunamuussia. Pottuvelli oisi kyllä hyvää pitkästä aikaaahaa, siis laihaa pottumuusia
no kaikenlaisia ruokia sitä on keksitty, itehhän en syö muuta puuroa ku talakkunaa ja kaurapuuruaEi muistuta perunamuussia. Pottuvelli oisi kyllä hyvää pitkästä aikaa
niin et oo syöny talakkunapuuroa?Mä en ole syönyt talkkunaa tai helmipuuroa. Muita puuroja olen syönyt.
Puurot on hyviä ja mie tykkään vaihdella eri puuroja,ei kyllästy.no kaikenlaisia ruokia sitä on keksitty, itehhän en syö muuta puuroa ku talakkunaa ja kaurapuurua
on mutta talkkunapuuro vielä parempaakaurapuuro on hyvää
En ole syönyt. Missä mä sitä olisin syönyt? Vanhemmat tekivät aina ns. tavallisia puuroja.niin et oo syöny talakkunapuuroa?
iso aukko sivistyksessä
kotona ihmiset yleensä syö puuroa...En ole syönyt. Missä mä sitä olisin syönyt? Vanhemmat tekivät aina ns. tavallisia puuroja.
Ei ole tullut laitettua sellaista mitä en ole koskaan syönyt.kotona ihmiset yleensä syö puuroa...
ei vissiin auta muu kuin että tuun käymään ja keitän sulle semmostaEi ole tullut laitettua sellaista mitä en ole koskaan syönyt.
Aamupalaksiei vissiin auta muu kuin että tuun käymään ja keitän sulle semmosta
Vähän niinkö joulupuuro, mutta mantelin tilalla on aito helmi jota koko perhe ettii ja sitte tappelee siitä verissäpäin kuka sen vie ensimmäisenä kaniinMitä on helmipuuro?
Iik!Vähän niinkö joulupuuro, mutta mantelin tilalla on aito helmi jota koko perhe ettii ja sitte tappelee siitä verissäpäin kuka sen vie ensimmäisenä kaniin
niin tietenkiAamupalaksi
Apua, hyvin tehty ohrakryynipuuro = Meikäläisen sydän on vallattuVoiskin tehdä uuniohrapuuroa, nam.
Mää voin virittää, sitä en kyllä takaa että kanavat löytyyMä tarvitsen tv:n kanavien virittäjän. En ole löytänyt mistä sen voi tehdä. Eka tv kun käy näin. Anyone?
Tykkään laittaa yön yli hautumaan, sitten on aamulla ihanaa punaruskeaa, pehmeää puuroaApua, hyvin tehty ohrakryynipuuro = Meikäläisen sydän on vallattu