Mun kummitus ei kuuntele moskaa.Se sun kummitus on valinnut sen kappaleen
Mun kummitus ei kuuntele moskaa.Se sun kummitus on valinnut sen kappaleen
Kuuntelee se. Sen takia sä aluksi luulit, että se naapuri kälättää jonkun kanssa, mutta se puhuikin sille kummitukselle...Mun kummitus ei kuuntele moskaa.
Älä katokaan. Se loppui jo...Katos Echo TV5 -kanavaa. Mitä mieltä tuollaisista hautajaisista?
Pitäisi varmaan hommata painonnostopenkki, koska ei salille pääse, mutta ei ole oikein muutakaan paikkaa kuin olohuone... Tai sitten hommaan vaan painavia käsipainoja ja sählään niiden kanssa.
Meillä on niin pieni takapiha ja täynnä istutuksia. Saisin turpaani, jos alkaisin sinne jotain virittelemään. Saan koskea ainoastaan grilleihin siellä...Niin kivat kelit jo, että see punttis ulos. Katoksen alle tai sit vedät pressun päälle ku ei nostele.
En ole ikinä syönyt vohveleita...Ollaan tänään rättiksen kans samixii, meillä on luvassa myöhemmin woffeleita
Ostanko vielä vohveliraudan?Ollaan tänään rättiksen kans samixii, meillä on luvassa myöhemmin woffeleita
Meillä on niin pieni takapiha ja täynnä istutuksia. Saisin turpaani, jos alkaisin sinne jotain virittelemään. Saan koskea ainoastaan grilleihin siellä...
Juu, tä pieni kämppä vaan aiheuttaa haasteita. Suurin osa neliöistä jäi Viroon....No sit olkkariin.
jokaisen harrastukselle pitää olla oma tila!
Ilman muuta! Ne on niin helppoja herkkujaOstanko vielä vohveliraudan?
Mun miehellä oli pitkään kotipunttis, sitten synty yx kax mukulaa ja puntit löysi tiensä ruostuun parvekkeelle ja sieltä myöhemmin roskiinJuu, tä pieni kämppä vaan aiheuttaa haasteita. Suurin osa neliöistä jäi Viroon....
Voisi vuokrata varastolokeron ja tehdä siitä henkilökohtaisen punttiksenMun miehellä oli pitkään kotipunttis, sitten synty yx kax mukulaa ja puntit löysi tiensä ruostuun parvekkeelle ja sieltä myöhemmin roskiin
Jotain niistä se lahjoitti naapurin pojalle
Toi ois kyl hyvä ideaVoisi vuokrata varastolokeron ja tehdä siitä henkilökohtaisen punttiksen
Tuossa puhuu kokemus. Teillä on kuin onkin sänkyhommia päivittäin - vain hieman erilaisella tavallaMeet selinmakuulle, sit nostat emäntää penkistä.
Kunnes Ulla Taalasmaa löytää sinnekin. Sanoo:"Vihdoinkin olemme kahden!"Voisi vuokrata varastolokeron ja tehdä siitä henkilökohtaisen punttiksen
Juu, tä pieni kämppä vaan aiheuttaa haasteita. Suurin osa neliöistä jäi Viroon....
Päätin leipoa pullaa ja pakastaa kahden pullan pusseissa ni tyttö saa joka päivä kirjoituksiin mukaan myös jotain makeaa eväänä.
Mutt mistä me voidaan tietää onko hän laskelmoiva oikeasti,. vai onko nämä puheet hänen laskelmoivasta luonteestaan lähtöisin jonkun ilkeömielisen hovin lähteistä, kenties saman joka aina mustamaalasi Dianaa aiemmin?No kun Meghan on vähän laskelmoiva ihminen oikeestikin, niin epäilin siinä unessa sen tarkoitusperiä.
Harri on useaan otteeseen ihmetellyt miksi mediassa puhutaan hänen vaimostaan niin rumasti ja mainitsi joskus myös sen asian olevan yksi syy, miksi hän haluaa pois brittihovista.Juu, Harria käy vähän sääliksi.
Mun veljillä oli huone täynnä noita sinisiä kiekkoja eri kokoisina...voi sitä hienhajua ja karjumista mikä kuului päivittäin muihin huoneisiinMeillä on tällainen satsi vanhassa keittiössä mikä rempataan ku jaksetaan. Katossakin on jo jokunen kolautusjälki mutta samapa tuo ku uusitaan kuitenkin.
Huomioikaa kauniin sininen seinämaali suoraan seitkytluvulta