Täällä tuli just joku ihme limatulppa tai sen tapanen kökkönen
Mikäs ihme se sellanen on, ku ei oo koskaan ennen tullut
Mulla tulee joskus ennen menkkoja semmonen limakökkyrä!Täällä tuli just joku ihme limatulppa tai sen tapanen kökkönen
Mulla menossa nyt oletettavasti dpo1, kun kivut oli eilen ihan hirveät ja sen jälkeen jatkunut kauhea paine alavatsalla, mikä ei tunnu myöskään yhtään kivaltaMulla tulee joskus ennen menkkoja semmonen limakökkyrä!
No itseasiassa mulla tulee kyllä aina joissakin kierroissa oviksen jälkeenkin semmosia hyytelölöllöjä pari päivää, vaikka muuten olis ihan normaali niukka voidemainen vuoto.Mulla menossa nyt oletettavasti dpo1, kun kivut oli eilen ihan hirveät ja sen jälkeen jatkunut kauhea paine alavatsalla, mikä ei tunnu myöskään yhtään kivalta
Määkin oon tuota fiilistellyt että jos ois kesällä jo söpösti mahaa, niin oispa ihana. Esikoisen aikaan raskaus teki mulle kovin kauniin olon, ja siksi oli vähän sääli piilotella sitä paksuissa talvivaatteissa. Ihan loppuraskaus helteillä taas ei olis kiva.Täällä vissiin dpo5 ja vähän meinaa olla menkkakipuja :O Hirveesti myös viluttaa ja nenä tukossa. Mutta näin aikaisilla päivillä en jaksa vielä uskoa raskausoireisiin Yritän toppuutella itseäni kun on aivan liian toiveikas olo tämän kierron suhteen!
Meillä on tammi-, huhti- ja lokakuun lapset. Jos järjen kanssa miettis, niin kaikista paras ajankohta olis kun tärppäis huhti tai toukokuun kierrosta! Mutta koska ikinä ei voi tietää saako sitä pientä kääröä edes kotiin asti, tai missä kuussa loppujen lopuksi (meilläkin kaksi keskosta), niin ei aleta sen vuoksi himmailemaan yrittämisen kans <3 Nyt olis toisaalta ihana kun kesällä olis jo pieni kumpu, mutta ei liian tukalat oltavat! Ja se ihana vauvakupla ja hormoonipölly jouluna <3
On kyllä! Yöllä tää pettymys jo keskusteltiin läpi ja nyt ollaan suunnattu toiveet meidän omaan pieneen jouluvauvaan oon ihan överi jouluihminen, joten mulle se todellakin sopii! Oon vähän kahden vaiheilla oviksen tikuttamisesta, kun en haluaisi liikaa stressitekijöitä näihin kiertoihin, mut toisaalta vois yhden kierron tikuttaa, niin sais vähän suuntaa niille omille tuntemuksille, kun en sitä ovista oo ikinä tuntenut. Tai ainakaan huomiota kiinnittänyt. Plus ei tarvis arvailla dpo:itaVoi ei! Joko on suunnitelmat tehtynä uuteen kiertoon?
Mulla tuli myös ja ovulaatiotesti näytti plussaa muutama päivä sen jälkeen.Täällä tuli just joku ihme limatulppa tai sen tapanen kökkönen
Mulla oletettavasti oli eilen ovis, kun limoja vuoti 4pvä ja eilen oli järkyttävät oviskivut oikealla puolen. Tänään vuotanut muutenkin aika runsaasti vv, liekö sit joku megasuperovis, kun kivutkin oli sitä luokkaaMulla tuli myös ja ovulaatiotesti näytti plussaa muutama päivä sen jälkeen.
Sulla alkaa taas jännät päivät. Meinaatko ottaa yhtä iisisti kuin viimeeksikin?Mulla oletettavasti oli eilen ovis, kun limoja vuoti 4pvä ja eilen oli järkyttävät oviskivut oikealla puolen. Tänään vuotanut muutenkin aika runsaasti vv, liekö sit joku megasuperovis, kun kivutkin oli sitä luokkaa
Joo ekasta haaveillaan ja täähän oli meidän eka yrityskierto vasta! Minipillerit lopetin syyskuussa jo, kun halusin antaa kropalle aikaa hakee luonnollista kiertoaan, kun mulla ei pillereiden aikana ollut menkkoja ollenkaan. Hyvin on kierto löytynyt, nyt toivotaan vaan, ett tärppäilis@BonBon88 millanen tausta teillä oli, oletteko ekaa yrittämässä?
Kyllä mä ainakin yritän ottaa On ainakin toistaiseksi ihan jees fiilis Sit tässä on aika paljon taloasioita mietittävänä, niin ei ehdi varmaan paljoa piinailla (toivottavasti) Ja mulla on aika vahva fiilis, että meillä ei ilman hoitoja onnistu, niin tässä mennään koko ajan kohti uutta kiertoa.Sulla alkaa taas jännät päivät. Meinaatko ottaa yhtä iisisti kuin viimeeksikin?
Mä odotan kauhulla tulevaa ovista, jos nyt molemmilta puolilta irtoaa. Yhden puolen kivutkin on jo ihan riittävät.
Olikos teillä jotain tutkimuksia suunnitelmissa? Aina on toivoa, jos ei toisin oo todistettu ja hyvä, jos on muuta ajateltavaa niin ei käy aika pitkäks vauvajuttuja miettiessä.Kyllä mä ainakin yritän ottaa On ainakin toistaiseksi ihan jees fiilis Sit tässä on aika paljon taloasioita mietittävänä, niin ei ehdi varmaan paljoa piinailla (toivottavasti) Ja mulla on aika vahva fiilis, että meillä ei ilman hoitoja onnistu, niin tässä mennään koko ajan kohti uutta kiertoa.
Ai kauhee, mä en kyl haluais koskaan kokea molemminpuolista oviskipua, kun jo toisen puolen kipu meinaa viedä voimat
Toivotaan sinulle nyt oikein paljon onnea tulevaan ja aivan mahtavaa, että siellä kaksi johtofollia oli
Kuukauden päästä on ensikäynti missä meidät molemmat tutkitaan ja ilmeisesti mies passitetaan siemennesteanalyysiin. Sit tietää vähän enemmän. Toivottavasti ottavat verikokeet ja sen ferritiinin multa, ni näkee onko rauta auttanut yhtäänOlikos teillä jotain tutkimuksia suunnitelmissa? Aina on toivoa, jos ei toisin oo todistettu ja hyvä, jos on muuta ajateltavaa niin ei käy aika pitkäks vauvajuttuja miettiessä.
Mulla on kans yhdenkin puolen kipu aika lamaannuttavaa, mut onneks se ei loputtomiin kestä. Hieman kyllä jännittää nää useammat follit, kun on jo geeneissä riski monikkoraskauteen. Mut kunhan nyt edes raskautuis!
Jospa olisi positiivisempi syy . Mulla esikoisen kanssa vatsa turvotti ihan hulluna ennen plussaa.On kyllä älytön tuo vatsan turvotus ja jomottelee... En käsitä kyllä, onkohan tää lie jotain endometrioosia, seksiki sattu eilen alavatsaan
Mä muistan aiemmista neljästä raskaudesta sen, että seksi piti jättää pois kokonaan, kun heti alussa se sattui niin kovasti Vielä sinulla on mahdollisuuksia plussa saadaOn kyllä älytön tuo vatsan turvotus ja jomottelee... En käsitä kyllä, onkohan tää lie jotain endometrioosia, seksiki sattu eilen alavatsaan