Oletko kokeillut?ei perse jäädy noin pitkän hammeenloihkanan alla
Oletko kokeillut?ei perse jäädy noin pitkän hammeenloihkanan alla
Maitoproteiiniallergia. Menee kurkku umpeenSun...
sakkaroosi
ortoosi
syanoosiko
...estää sen?
Ainakaan luurilla ei näy mirrejä tai muutakaan...Höh.... Aika omituista.... Kun Elenallakin ainakin äsken näkyi vielä tikru, miksi vain sulta sen poistaisi
Tyttö harrasti 3 vuotiaasta asti tanssia (myös balettia) en vieläkään oo mikään pro-nutturanvääntäjä, MUTTA you tubessa on NIIN hyviä vinkkejä, että kandee kahtoo! Kyllä siinä taidot väkisinkin kehittyy. Ainakin vähäsen.Huomenta!
Tänään ohjelmassa ankaraa nutturan tekotreeniä meidän rinsessa pörröpäälle
Neidillä alkaa elämänsä eka kisakausi huomisesta ja nutturat sun muut kampaukset on kyettävä väännellä kotona. Ja minä olen ihan tumpelo toisten hiusten laitossa
Toivottavasti sitä kehittyy vuosien saatossa tai saa vaihtaa jalkapalloon/jääkiekkoon
Mobiiliversiolla ei näe.Ainakaan luurilla ei näy mirrejä tai muutakaan...
Voi harmi. Sana kaipaa kuvaaMobiiliversiolla ei näe.
Johan on ihme touhua yp:ltäKenen luvalla @Toimitus on poistanut kuvan allekirjoituksesta? Kysyn vaan.
Mua ois haitannu rintsikattomuus silloin. Tissit vailla tukea ja panssarisuojaa.tuo olis aivan kuuminta hottia, 100 vuotta sitten kaikki naiset pukeutui tuolleen
Ulkona? Kuka perse huurteessa haluaa olla?
Auts. Toi on paha.Maitoproteiiniallergia. Menee kurkku umpeen
Ja paha olla isoilla tisseillä.Mua ois haitannu rintsikattomuus silloin. Tissit vailla tukea ja panssarisuojaa.
Tuskin hame lämmittää talvella. Pitää olla kerrastohousut ja alushousut.
Paksut villasukkikset mutta ei aluhousuja!Tuskin hame lämmittää talvella. Pitää olla kerrastohousut ja alushousut.
Mä en voi olla ilman. Makunsa kullakin.Paksut villasukkikset mutta ei aluhousuja!
Ne lähti jo nuorena kun tajusin miten kiva on olla ilman.
Mie voin olla kotona ilman alushousuja mutta yleensä sitten muualla on pöksyt jalassa.Mä en voi olla ilman. Makunsa kullakin.
Mulla on aina boxerit jalassa, paitsi nudena sängyssä. Vehkeet hankaa ikävästi housuissa ilman boxereitaMie voin olla kotona ilman alushousuja mutta yleensä sitten muualla on pöksyt jalassa.
Eiks ilman pikkareita valu kaikkee valkov...lähm...hyhm....niihi villasukkahousuihi?Paksut villasukkikset mutta ei aluhousuja!
Ne lähti jo nuorena kun tajusin miten kiva on olla ilman.
Joskus oon miestä houkuttaakseni niitä käyttäny mutta heti kun on saanu munaa ni viskaan ne takas kaappiin.
Ei mulla ainakaan, vaikka en oo mikään hiekkapimppuEiks ilman pikkareita valu kaikkee valkov...lähm...hyhm....niihi villasukkahousuihi?
Ei multa valu mittää, menkka-aikana käytän tampoonia. Nice ’n’ clean.Eiks ilman pikkareita valu kaikkee valkov...lähm...hyhm....niihi villasukkahousuihi?
Ei kai nyt ainakaan jatkuvasti mitään valuEiks ilman pikkareita valu kaikkee valkov...lähm...hyhm....niihi villasukkahousuihi?
korjasin, että ollaan tästäkin samaa mieltäEi multa valu mittää, menkka-aikana käytän vessapaperia tai ihan ohuinta sidettä. Nice ’n’ clean.
Niinpä..Eiks ilman pikkareita valu kaikkee valkov...lähm...hyhm....niihi villasukkahousuihi?
En oo vaippaa käyttänynnä kuule sen jälkeen ku potalle pänkäsin ekat lirut ja papanat. Vaikka saattoihan siinä vielä muutama papana vieriä lahkeesta ulos potalle oppimisen jälkeenkin.korjasin, että ollaan tästäkin samaa mieltä
Ohut side mikkää vaippa oo, saati sitte joku paperi...*jupisee*En oo vaippaa käyttänynnä kuule sen jälkeen ku potalle pänkäsin ekat lirut ja papanat. Vaikka saattoihan siinä vielä muutama papana vieriä lahkeesta ulos potalle oppimisen jälkeenkin.