Entäs jos akka ja lapset ei tottele?paitsi ukkomiehen joka voi komentaa akan ja lapset niitä keräämään samalla ku on ite metillä
Entäs jos akka ja lapset ei tottele?paitsi ukkomiehen joka voi komentaa akan ja lapset niitä keräämään samalla ku on ite metillä
no sitte ei syyä puolukoita eikä muita vihanneksiaEntäs jos akka ja lapset ei tottele?
Tuo on kiristystäno sitte ei syyä puolukoita eikä muita vihanneksia
Annettakoon moinen anteeksi, koska onhan se ukkomieskin tavallaan mettäs.paitsi ukkomiehen joka voi komentaa akan ja lapset niitä keräämään samalla ku on ite metillä
ainahan sitä sanoa voiTuo on kiristystä
Yhtä hyvin akka vois sanoo ukolle, että jos tämä ei lähe puolukkamettään niin sitte ei illalla naija napsautella saunan jälkeen ja jää PPP:t väliin
Täällä on metsää ja peltoa. Mutta marjamettään tarvitaan oma auto.Ainiin sä asuit siellä... Helpompi täällä kehä kolmosen ulkopuolella. Ellullaki on pelkkää peltoa ja mettää siellä ympärillä. Ja peurojakin...
Ai nii tietysti merengue on marenki.Echo mainitsi sitruunan ja marengin ja mun tekee mieli sitä sitruunakiisseli-marenkitorttua.
Ai nii tietysti merengue on marenki.
Sitruuna-marenkitorttu on hyvää! Jos vielä sen lemon curdin tekee ite.
Mulle tehtiin se viimevuonna.Aaargh. Kutsu kohdunkaulan syövän seulontaan.
Mulle tehtiin se viimevuonna.
Mä oottelen tuloksia postissa, se majava.netti-gyne nipsaisi näytteenki...sain vitkuteltua 8-10 vuotta viimeisestä papa-kokeesta...tk-hoitsu oli aikoinaan verran tyly tapaus että aattelin etten heti kyllä tarjoa alarekisteriäni terveydenhuoltoon...Aaargh. Kutsu kohdunkaulan syövän seulontaan.
Mä oottelen tuloksia postissa, se majava.netti-gyne nipsaisi näytteenki...sain vitkuteltua 8-10 vuotta viimeisestä papa-kokeesta...tk-hoitsu oli aikoinaan verran tyly tapaus että aattelin etten heti kyllä tarjoa alarekisteriäni terveydenhuoltoon...
Nyt tekis päikkärit gutaa.
mutta häätyy tyytyä päikkäreihinNyt tekis kunnon pano gutaa.
Mä en tykkää semmosesta pahvimaisesta marengista joka kahisee hampaissa. Semmone pehmeä marenki on ihana, niinku sitruunatortussa ja pavlovassa.marenki on pahaa, pthyi
Oliko se silloin, kun koulupojat harjoittelivat kanssasi?Mulle tehtiin se viimevuonna.
Ei, siitä on aikaa ja eivät ne kai mitään koulupoikia olleetOliko se silloin, kun koulupojat harjoittelivat kanssasi?
Ei tarvitse vastata, jos et muista.
Ei siellä mettässä kuulu autolla ajella...Täällä on metsää ja peltoa. Mutta marjamettään tarvitaan oma auto.