Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvin mulla on tilanpuute vaatteille ja joillekin tavaroille. Keittiötilan kappitila pieneni ja vaatetila pieneni. Kolmiossa oli vaatehuone ja keittiössä oli isoja kaappeja. Täällä keittiötilan kaapit on minikoossa.
Mulla on täällä vaatehuone ja liian vähän kaappitilaa vaatteille...vaatehuoneesta puuttuu hyllyjä, koska edellinen asukas on hävittänyt niitä...saat ton mun vaatehuoneen turhakkeena...mä kasvatan sitten siihen tyhjään tilaan hivenen kylppäriä ja makuuhuonetta:p

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Huomenta! Että voi ihmistä väsyttää
Mä oon kaiken lisäksi syönytkin ihan hyvin, niin että tavoitepaino on saavutettu ja farkutkin taas sopii paremmin
Järjen mukaan pitäisi olla energinen, harmi ettei oikein unta pysty lisäämään...
Jotenkin tää kevät saa unen aktkonaiseksi. Tai siis ainakaan aamulla ei voi nukkua vaikka saisi kun linnut tsirputtavat ja valoa on liikaa.

Huomenta! Että voi ihmistä väsyttää
Mä oon kaiken lisäksi syönytkin ihan hyvin, niin että tavoitepaino on saavutettu ja farkutkin taas sopii paremmin
Järjen mukaan pitäisi olla energinen, harmi ettei oikein unta pysty lisäämään...
Rauta arvot liian alhaalla?
Mulle sanottiin etten välttis saa rautoja tarpeeks ruoasta ja d vitamiineissa sama ongelma...kesällä d vitamiineja tulee tarpeeks, mutta ei tähän vuoden aikaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Oltiin viikonloppuna reissussa ja anoppi oli muksujen kanssa....:)
En haluaisi valittaa mutta oikeasti taas tuo sokerin mättämisen määrä oli ihan järjetön....o_O
Ja se määrä mitä ne oli ruokaa syönyt, todella pieniä annoksia (esim. pinaattikeittoa desi per lapsi) ja oli vain tuumannut muksuille että ette kai te niin paljoa syö mitä äitenne teille laittaa. No ei varmaan mielellään syökkään kun tietää että pääsevät täyttämään itsensä karkeilla, munkeilla, suklaakakuilla ja sipseillä:rolleyes:
Ja koska sokerihumala, niin täällä oli kaikki lähtenyt ihan lapasesta, muksut saaneet kaiken periksi.

No onneksi oli vain viikonloppu, kaikki selvisi hengissä haljenneella huulella, nenäverenvuodolla ja mustalla polvella....:whistle: Hauskaa oli ollut kuitenkin:LOL:

r0s
Oltiin viikonloppuna reissussa ja anoppi oli muksujen kanssa....
En haluaisi valittaa mutta oikeasti taas tuo sokerin mättämisen määrä oli ihan järjetön....
Ja se määrä mitä ne oli ruokaa syönyt, todella pieniä annoksia (esim. pinaattikeittoa desi per lapsi) ja oli vain tuumannut muksuille että ette kai te niin paljoa syö mitä äitenne teille laittaa. No ei varmaan mielellään syökkään kun tietää että pääsevät täyttämään itsensä karkeilla, munkeilla, suklaakakuilla ja sipseillä
Ja koska sokerihumala, niin täällä oli kaikki lähtenyt ihan lapasesta, muksut saaneet kaiken periksi.

No onneksi oli vain viikonloppu, kaikki selvisi hengissä haljenneella huulella, nenäverenvuodolla ja mustalla polvella.... Hauskaa oli ollut kuitenkin

Isovanhemmat ovat just tuollaisia!

• Tykkää
Reactions: Ellimaar ja ruuttis
Oltiin viikonloppuna reissussa ja anoppi oli muksujen kanssa....
En haluaisi valittaa mutta oikeasti taas tuo sokerin mättämisen määrä oli ihan järjetön....
Ja se määrä mitä ne oli ruokaa syönyt, todella pieniä annoksia (esim. pinaattikeittoa desi per lapsi) ja oli vain tuumannut muksuille että ette kai te niin paljoa syö mitä äitenne teille laittaa. No ei varmaan mielellään syökkään kun tietää että pääsevät täyttämään itsensä karkeilla, munkeilla, suklaakakuilla ja sipseillä

No onneksi oli vain viikonloppu, kaikki selvisi hengissä haljenneella huulella, nenäverenvuodolla ja mustalla polvella.... Hauskaa oli ollut kuitenkin
elä oo tommonen, pitää antaa mummojen mummoilla

Rauta arvot liian alhaalla?
Mulle sanottiin etten välttis saa rautoja tarpeeks ruoasta ja d vitamiineissa sama ongelma...kesällä d vitamiineja tulee tarpeeks, mutta ei tähän vuoden aikaan.
Voisi toisaalta olla noi raudat, toisaalta mä syön kyllä suht paljon lihaa eli rautaa tulee ruuasta vaikka muutoin söisinkin vähän. Sais tulla joku pakollinen työterveysjuttu niin vois siinä mainita, kun ei pelkkien veriarvojen takia hotsita lähteä minnekkään. Ulkoilu varmaan auttais mutta kun a) on niin väsynyt ettei jaksa ja b) aina niin paljon muuta ettei ehdi....

• Tykkää
Reactions: Elena777
elä oo tommonen, pitää antaa mummojen mummoilla
Tottakai mä annankin:),
tekee vain itselleen karhunpalveluksen kun sokerihumalaiset kersat hyppii seinille eikä tottele mitään.
(Muksut olivat kuvanneet kännykällä molemmat illat ja meno on ollut todella hurjaa, mummuparan käskyt jääneet ihan kikatuksen jalkoihin)
2 tuntia oli mennyt nukkumaan menossa kun olivat riekkuneet.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tottakai mä annankin:),
tekee vain itselleen karhunpalveluksen kun sokerihumalaiset kersat hyppii seinille eikä tottele mitään.
(Muksut olivat kuvanneet kännykällä molemmat illat ja meno on ollut todella hurjaa, mummuparan käskyt jääneet ihan kikatuksen jalkoihin)
2 tuntia oli mennyt nukkumaan menossa kun olivat riekkuneet.
Kuulostaa ihanalta. :love:

Yhteistyössä