Jos joku niin sä kyllä keksit ratkaisunSe saa olla vaihtoehto bee. Aion keksiä sen minisaunan siihen paattiin.
Jos joku niin sä kyllä keksit ratkaisunSe saa olla vaihtoehto bee. Aion keksiä sen minisaunan siihen paattiin.
Teillon kyllä aika kiva rojekti! Noita on ihana suunnitella!Se saa olla vaihtoehto bee. Aion keksiä sen minisaunan siihen paattiin.
kaverillla on veneessä polttoöljyllä toimiva sauna
olisko 30-36 jalkanen ja ehkä 6 petiäMiten iso sen vene on? Entä montako makuupaikkaa
Elikäs just passeli. Se siis on mahdollista!olisko 30-36 jalkanen ja ehkä 6 petiä
toki, jos vaan saat sopimaan pienen löylyhuoneenElikäs just passeli. Se siis on mahdollista!
Siis saunalauteilla saippua päähän ja kainaloihin ja huuhtelu meressä.toki, jos vaan saat sopimaan pienen löylyhuoneen
pesut hoituu kannella
niinSiis saunalauteilla saippua päähän ja kainaloihin ja huuhtelu meressä.
Kokeile mikrosipsejä. On hyviäEllukin heräsi!
Mulle tuli jo nälkä vaikka pitsaa syötiin tossa, höm, reilu tunti sitten. :S
Jos siivuttaisi pari, kolme pottua ja laittaisi pannulle paistumaan. Vähän niinku sipsejä ut ei kuitenkaan.
No päiväätä vaan.iltoo
Eiku tulin äsken kotiin ja vois mennä tänään aikasemmin nukkuun, jos väsyttää enää kohta...oli kyllä ihana ilta!Ellukin heräsi!
Mulle tuli jo nälkä vaikka pitsaa syötiin tossa, höm, reilu tunti sitten. :S
Jos siivuttaisi pari, kolme pottua ja laittaisi pannulle paistumaan. Vähän niinku sipsejä ut ei kuitenkaan.
Mitä sipsejä toit? Mua harmittaa, kun ei hoksattu ostaa niitä taffelin homejuustolla kuorrutettuja maapähkinöitä.No päiväätä vaan.
Mullakin tekisi mieli sipsejä, tosin mulla on edelleen tuo paketti avaamatta
Mä söin tänään pitsaaNo päiväätä vaan.
Jotain pekoninmakuisia halpissipsejä Rimistä. Mua haittaa allergiat, niin ei voi kaikkea syödä...Mitä sipsejä toit? Mua harmittaa, kun ei hoksattu ostaa niitä taffelin homejuustolla kuorrutettuja maapähkinöitä.
Mitenkä niin voi käydä?Mä söin tänään pitsaa
Neljän täytteen fantasia pitsa ja kaveri tilas niitä vahingossa mulle kaks
Nysse on auki ja zeroa kyytikaverinaNo päiväätä vaan.
Tilas puhelimella ne etukäteen, töppäs sen ensimmäisen pitsan tilauksen kanssa ja oletti, että sai sen töpin pois ja tilattua uuden tilalleMitenkä niin voi käydä?
No ainaski saitte masut täyteenTilas puhelimella ne etukäteen, töppäs sen ensimmäisen pitsan tilauksen kanssa ja oletti, että sai sen töpin pois ja tilattua uuden tilalle