Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noi hymiöt on raivostuttavia laittaa kännykällä, kun se boxi tulee suoraan tuohon viestikentän päälle ja sit täytyy klikata jostain sivustasta että se poistuu. Sit löytääkin ittensä jostain artikkelin keskeltä, palaat takasin ni joko koko viesti on hävinny tai hymiöt tai niitä on kaks ja poistat toisen niin toinenkin häviää ja koko pska alkaa alusta. Aargh miten voikaan käydä herrrmooon!
Ihan varmasti joku muutos tulee, tän on aivan pakko olla koevedos!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Ellimaar
Ihan varmasti joku muutos tulee, tän on aivan pakko olla koevedos!
Mä veikkaan (ja toivon) et ne korjailee tätä ens viikolla, arvattavissa oli ettei ne viikonloppuna ainakaan mitään tee. Enkä millään jaksa uskoa että tällaiseksi sekundaksi jättäisivät.
Ja onhan se toki selviö että näin massiivinen muutos ei ongelmitta mene läpi mutta eriasia on sit se mitä ne korjaa ja mitä ei ja kuinka pian.
 
Mä veikkaan (ja toivon) et ne korjailee tätä ens viikolla, arvattavissa oli ettei ne viikonloppuna ainakaan mitään tee. Enkä millään jaksa uskoa että tällaiseksi sekundaksi jättäisivät.
Ja onhan se toki selviö että näin massiivinen muutos ei ongelmitta mene läpi mutta eriasia on sit se mitä ne korjaa ja mitä ei ja kuinka pian.
Saa nähdä, toivottavasti ei jää tälläiseksi :oops::(
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Illempaa!

oon nyt muutaman kuukauden ajan aloittanut aamuni ihmejuomalla, joka väitteiden mukaan estää koronat sun muut influenssat, parantaa kaiken syövästä pissatulehdukseen, pesee pyykit, imuroi ja käy kaupassa.

ja mitä muutoksia/parannuksia/ terveysvaikutuksia olen huomannut itsessäni? Nada. Nothing. Ingenting. En mittään.
 
r0s
Löysin harrastajatutun samalla etäisyydellä suurinpiirtein. Tulihan meistä jotenkin vähän läheisempiä

Jokos olet rekisteröitynyt MyTrueAncestry sivustolle ja katsonut mitä muinaisia sukulaisia sinulla on ja mistä olet tullut?

Tosi kiehtovaa <3

Tein joo, mutta oon ihan pihalla noitten kanssa. Ja jotain tietoja saadakseen pitäisi ilmeisesti maksaakin jotain.


(Avar (9.85)
Viking (10.87)
Scythian (13.86)
Kievan Rus (14.68)
Ostrogoth (15.04))
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Bell Beaker
Illempaa!

oon nyt muutaman kuukauden ajan aloittanut aamuni ihmejuomalla, joka väitteiden mukaan estää koronat sun muut influenssat, parantaa kaiken syövästä pissatulehdukseen, pesee pyykit, imuroi ja käy kaupassa.

ja mitä muutoksia/parannuksia/ terveysvaikutuksia olen huomannut itsessäni? Nada. Nothing. Ingenting. En mittään.
Paljon tää koe tuli maksamaan?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tein joo, mutta oon ihan pihalla noitten kanssa. Ja jotain tietoja saadakseen pitäisi ilmeisesti maksaakin jotain.

(Avar (9.85)
Viking (10.87)
Scythian (13.86)
Kievan Rus (14.68)
Ostrogoth (15.04))


Osin samaa kuin minullakin Nykyisin saa hurjan paljon enemmän tietoa kuin vuosi sitten, ja siis ilmaiseksi. Paina sitä sinistä infonappia niin saat kyseisestä asiasta aina lisätietoa
Täytyy varmaan avata oma ketju aiheesta kun olen harjoitellut pitempään jo
Nyt on vähän kiireitä
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä