mustaa ja harmaata nikkiä ei toisistaan erota. harmaat voi käyttää rekkaantuneen nikkiä ja kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo
Se on hauskaa ja hieno uudistus!mustaa ja harmaata nikkiä ei toisistaan erota. harmaat voi käyttää rekkaantuneen nikkiä ja kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo
Tähän pyrimme ja taisimme onnistua!Uudistus ei ole todellakaan onnistunut. Vai oliko tarkoitus tehdä kiusaamisesta helpompaa??
Näin on, onnittelut!Tähän pyrimme ja taisimme onnistua!
Eikä näe milloin on tullut uusi viesti ketjuun!Ketjujen otsikoista ei taho saada selvää mikä on luettu ja mikä ei ole luettu.
Ei näe.Eikä näe milloin on tullut uusi viesti ketjuun!
Ei mutta on kiva tietää kenelle vastaa.Mä tykkään
Miksi on tärkeää nähdä kuka kirjoittaa, kun tärkeämpää on mitä kirjoittaa, vai pitääkö vastaus miettiä sen mukaan kelle vastaa?
Ei mun mielestä kyllä.
t palstasuvakki
kyllähän sen nytkin näkee.Ei mutta on kiva tietää kenelle vastaa.
Samaa mieltä!Mä tykkään
Miksi on tärkeää nähdä kuka kirjoittaa, kun tärkeämpää on mitä kirjoittaa, vai pitääkö vastaus miettiä sen mukaan kelle vastaa?
Ei mun mielestä kyllä.
t palstasuvakki
Mä vastaan kelle vaan jos on jotakin sanottavaa ja aihe kiinnostaa.kyllähän sen nytkin näkee.
Nyt vaan moni lukee ensin viestin ja sit katsoo kuka kirjoitti, eikä selaa ketjua ja lue vain avattaren mukaan viestejä.
Kyllä mä tykkään tietää kuka kirjoittaa ja mitä ja jos on mielenkiintoinen kirjoitus niin voin vastata oli kirjoittaja sitten harmaa tai musta. Ja täällä kirjoittaa joku mitä lystää imitoimalla toisten nikkiejä muutamalla omaa nimimerkkiä samankaltaiseksi.Mä tykkään
Ei mun mielestä kyllä.
t palstasuvakki
ei kiinnosta vastaillaVoisiko ylläpito ystävällisesti vaivautua vastaamaan/ottaa kantaa edes johonkin kysymykseen/reklamaatioon?