Porukka vain jarruttaa niiden kohdilla ja sitten taas kiihdyttää. Liikenneturvallisuus ei parane ja kulutus vain nouseeJa noi nopeusvalvontapömpelit ovat saatanasta. Matka kestää aina vaan pidempään sitä mukaa ku ne lisääntyvät.
Porukka vain jarruttaa niiden kohdilla ja sitten taas kiihdyttää. Liikenneturvallisuus ei parane ja kulutus vain nouseeJa noi nopeusvalvontapömpelit ovat saatanasta. Matka kestää aina vaan pidempään sitä mukaa ku ne lisääntyvät.
Entäs jos on asteenkin yli tai alle ja silti haluttaa?Tuskin, varsinkaan omasta kyrvästä itselleen.
Se on muuten mukava tunne, jos naisella on 39C kuumetta, mutta kuitenkin haluttaa.
Ehdottomasti. Nyt kun mietin, niin en taida olla koskaan kieltäytynyt seksistä sairauden tai minkään muunkaan asian vuoksiEntäs jos on asteenkin yli tai alle ja silti haluttaa?
Mua haluttaa melkein aina kuumeessa
Mua ei haluta kipeenä.Entäs jos on asteenkin yli tai alle ja silti haluttaa?
Mua haluttaa melkein aina kuumeessa
Päivää. Mitäs siel?Päivää/ iltaa
Ei oo pakko jos ei tahoMua ei haluta kipeenä.
Väsyttävä päivä ollu.Päivää. Mitäs siel?
Ei ole.Ei oo pakko jos ei taho
Ei muuta kuin jalat ylös ja ottaa rennosti vaan loppupäivänVäsyttävä päivä ollu.
Jep,onneksi ei tarvia tänään lähteä mihinkään tai tehä mitään kummempaaEi muuta kuin jalat ylös ja ottaa rennosti vaan loppupäivän
Höh.Väsyttävä päivä ollu.
Kyllä mua vaan haluttaa, jollei ole lihassärkyjä ja/tai ei oksetaMua ei haluta kipeenä.
Moikka,juu kahvia just juotu ja päivällinen syöty. Lämpimässä suihkussa käyn illammalla ennen sänkyyn menoa. Pötköttelen sängyllä kahtomassa telkkariaHöh.
Kahvia sulla onkin jo mukissa. Lämmin suihku ja hyvä syötävä vois piristää? Sitten torkkupeitto ja sohva?
No ei kait se nyt niin haittaa vaikka välillä kurkottaa sängyn viereen ryynäämään.Kyllä mua vaan haluttaa, jollei ole lihassärkyjä ja/tai ei okseta
Kyllä mua vaan haluttaa, jollei ole lihassärkyjä ja/tai ei okseta
No kyl se vois vähän haitata. Ainakin tämmösellä nössöllä vois vetää spagetiksi siinä vaiheessa ku toisell on pää ämpärissäNo ei kait se nyt niin haittaa vaikka välillä kurkottaa sängyn viereen ryynäämään.
No jos se ämpäri yököttää niin jättää sen pois.No kyl se vois vähän haitata. Ainakin tämmösellä nössöllä vois vetää spagetiksi siinä vaiheessa ku toisell on pää ämpärissä
Venttaa vartti tai pari mä tuun kans!!!!Nyt on tuli kiukaan alla ja täytyy oottaa hetkonen...
Ai vaikka toisella ois jäätävä ripuli tai oksupoksutauti?Ehdottomasti. Nyt kun mietin, niin en taida olla koskaan kieltäytynyt seksistä sairauden tai minkään muunkaan asian vuoksi
No riippuu tietty naisesta. Jossain tapauksessa olisi parempi, että olisi ämpäri päässäNo jos se ämpäri yököttää niin jättää sen pois.
Parta on kyllä ihan parhautta miehelläMä menen pistää saunan lämpeämään. Täytyy vaihteeksi ajaa parta pois, koska se kuulemma taas pistelee, jos antaa tyttären poskelle pusun
No jos pystyy sen aikaa pidättämään niin mikäs siinäAi vaikka toisella ois jäätävä ripuli tai oksupoksutauti?