Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
"- Alakuu eli laskeva kuu on ympäri vuoden parempaa rakennusaikaa kuin nouseva kuu eli yläkuu. Nyt kannattaa tehdä pitkää päivää, valaa betoni jos sää ja lämpötila sen sallii, maalata sisällä, laittaa tapetteja, laatoittaa kylpyhuone, asentaa lattialaudat tai laminaatit ja kiinnittää tiukkaa kiinnitystä tarvitsevat liitokset ja rakenteet paikoilleen."(y)
Ok! Mä muuraan sut johonki tiilimuuriin. (y)

r0s
"- Alakuu eli laskeva kuu on ympäri vuoden parempaa rakennusaikaa kuin nouseva kuu eli yläkuu. Nyt kannattaa tehdä pitkää päivää, valaa betoni jos sää ja lämpötila sen sallii, maalata sisällä, laittaa tapetteja, laatoittaa kylpyhuone, asentaa lattialaudat tai laminaatit ja kiinnittää tiukkaa kiinnitystä tarvitsevat liitokset ja rakenteet paikoilleen."(y)

Oon tässä edelliset päivät siivonnut ja pyykännyt. Rempattavaa ei just suuremmin nyt ole (tai rahaa siihen remppaamiseen) mutta MILLOIN on oikea aika kylvää chilit?

Anteeksi, vastaus kysymykseen olikin jo tuolla aiemmin.

Laitan aamulla kasvoihin ja kaulaan päivävoidetta, mutta yövoidetta en omista, vaan äsken suihkun jälkeen laitoin kasvoihin kokovartalo-kosteusvoidetta.

Mä veikkaan että mun naama tiedostaa että nyt ei läjähtäny yövoidetta. Se suuttuu mulle, kostoksi se kehittää 3-4 ryppyä aamuksi ja aamulla mun nenä on vääntyny ku Picasson tauluissa. :coffee:

Laitan aamulla kasvoihin ja kaulaan päivävoidetta, mutta yövoidetta en omista, vaan äsken suihkun jälkeen laitoin kokovartalo-kosteusvoidetta.

Mä veikkaan että mun naama tiedostaa että nyt ei läjähtäny yövoidetta. Se suuttuu mulle, kostoksi se kehittää 3-4 ryppyä aamuksi ja aamulla mun nenä on vääntyny ku Picasson tauluissa. :coffee:
Iha varmasti suuttui sulle.
Mä käytän yövoidetta. Yöllä saa olla hoitavampi kasvovoide.

• Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Laitan aamulla kasvoihin ja kaulaan päivävoidetta, mutta yövoidetta en omista, vaan äsken suihkun jälkeen laitoin kasvoihin kokovartalo-kosteusvoidetta.

Ratkaisu ongelmaan on jättää ostamatta lukulasit.

Voide kun voide. :whistle: :oops:

Täällä kanssa pysynyt sähköt, mutta ystävätär laitteli hetki sitten viestiä että heiltä meni joku aika sitte sähköt kokonaan...
Katoin joku aika sitten ikkunasta ja puut on sen näkösiä niinkun kumartelisivat toisilleen...kuhan eivät vaan kaatuis(n)
nyt on suuri vaara että kaatuu kun maa ei ole jäässä niinkuin normaalisti talvella

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä