Niin sais.Kiitos, on tätä jatkunut jo pari päivää niin sais jo loppua
Niin sais.Kiitos, on tätä jatkunut jo pari päivää niin sais jo loppua
Mitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?Pitsapäivä. Ja olutpäivä.
Siis ainoa ilta viikkoon ilman yhtäainutta lapsosta.
Mitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?
Mää olen jumittanut vuosia samoissa täytteissä, kun ei oo tullut vastaan parempiakaan vaihtoehtoja
Et kysynyt multa mutta vastaan.Mitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?
Mää olen jumittanut vuosia samoissa täytteissä, kun ei oo tullut vastaan parempiakaan vaihtoehtoja
Olen kanssa miettinyt, että pitäis ostaa pitsakivi...Mä vaihtelen mielen mukaan. Tän päiväinen on pyöreä, ohutpohjainen, teen sen pitsakivelle jotta siitä tulee oikeanlainen, täytteenä on tomaattisoossia, juustoa, tonnikalaa, makeahkoja, etikkasäilöttyjä suppilovahveroita ja kevyesti paistettuja sipulisuikaleita.
Mies taiteili toisen, siinä on kanaa, chorizoa, sipulia ja toki tomaattisoossi ja juusto myös. Se on perinteinen "suomalainen" peltiversio.
No en niin ja ihan sen takia, että tiedän mitä olisit ehottanut ''Laita siihen smetanaa''Et kysynyt multa mutta vastaan.
Mulla on vakipizza mutta joskus syön muuta pizzaa vaihtelun vuoksi.
Onpa ilkeä vaiva HalausSattuu keskelle rintakehää, kun hengitän sisäänpäin
Olen kanssa miettinyt, että pitäis ostaa pitsakivi...
Kaverilla on sellanen ja sanoo aina sen olevan ihan ehdoton.
Niin ja noi täytteet kuulostaa hyvältä, varsinkin kun mukaan ei tuu hometta eikä ananasta
No en niin ja ihan sen takia, että tiedän mitä olisit ehottanut ''Laita siihen smetanaa''
Ei tää oikein närästykseltä tunnu, ei korvenna mitenkään..astmaanhan liittyy kyllä myös närästys, mutta tää on erilaista...hankala kuvailla miten sattuu.Onpa ilkeä vaiva Halaus
Mulla refluksi oireilee joskus noin, kokeile jotain närästyslääkettä, tai jos sulla on ruokasoodaa niin sitä, josko saisit helpotusta oloon
Mä olen vähän samanlainen jämähtäjä, onneks mies ottaa joskus eri vaihtoehtoja niin silloin tällöin tulee bongattua joku uusMitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?
Noi kelpais kyllä
Ja fetaa, kebabia, tomaattia ja sipulia.
Se on just eikä melekein näinMulla on vähän niin et miksi hyvää vaihtaisi, jos joku on selkeästi "paras" niin sit ottaa/tekee aina sellaisen
Mut suhteellisen helppo poissuljettava, tai siis kun lääkkeestä ei ole sillä tavalla haittaakaan niin et joko se auttaa tai sit on jotain muuta. Mulla tulee välillä itsellä siis sellainen syvä, viiltävä, pistävä kipu juurikin sisäänhengittäessä "tissien väliin".Ei tää oikein närästykseltä tunnu, ei korvenna mitenkään..astmaanhan liittyy kyllä myös närästys, mutta tää on erilaista...hankala kuvailla miten sattuu.
Ok, mun mielestä tää liittyy mulla tohon keuhkojen suuhun jotenkin...sisäänpäin hengitys sattuu ja yskästessä tuntuu niinkun siinä samassa kohtaa olis joku este...''hämähäkinverkko'' tai jotainMut suhteellisen helppo poissuljettava, tai siis kun lääkkeestä ei ole sillä tavalla haittaakaan niin et joko se auttaa tai sit on jotain muuta. Mulla tulee välillä itsellä siis sellainen syvä, viiltävä, pistävä kipu juurikin sisäänhengittäessä "tissien väliin".
Sekoitan n. 1-1,5tl ruokasoodaa n.1-1,5dl veteen niin helpottaa yleensä puolessa tunnissa...
Mä jostain syystä karsastan kebabbia pizzassa, en oo varmaan ikinä siinä syönyt vaikka muuten kebsua syönkin. Ehkä johtuu siitä et jos tekee kebsua mieli niin se on sitten oltava salaattikebabbi
Ja fetaa, kebabia, tomaattia ja sipulia.
Sekin voi tietysti olla ja tätä olotilaa ei auta yhtään se, että vähänväliä vetää suonta jostain (liittyy kuulema hapenpuutteeseen elimistössä).Ellu voisko sulla olla, yskimisestä johtuva, jonkinlainen venähdys rinnan lihaksissa tai vaikka jumiuma rintarangassa tai -epätodennäköinen mutta mahdollinen- rasitusmurtuma jossain rinnan luussa?
Kebupitsa vaatii tulisen kastikkeenMä jostain syystä karsastan kebabbia pizzassa, en oo varmaan ikinä siinä syönyt vaikka muuten kebsua syönkin. Ehkä johtuu siitä et jos tekee kebsua mieli niin se on sitten oltava salaattikebabbi
...eipäs ku rullakebsuahan mä nykyään syön
Ei vaadi. Mä en tykkää tulisesta pizzasta.Kebupitsa vaatii tulisen kastikkeen
Muuten se maistuu ihan nössöltä
Karvavauva ei koskaan kerjää! Paitsi just äsken!
Tuli melko lähelle tuijottelemaan kun söin karjalanpiirakkaa!
Kysyin että voinks mä auttaa jotenkin, ni veti korvat taakse ja lähti kepittää nolon näköisenä naama roikkuen pois!
Ookkonää samannäköne tai -hajunen kuin veljes?Mä just tänään, mummulassa, totesin, että veljen koirasta on tainnut tulla vanha ja dementitunut, kun se jäi -ruokaillun alkaessa- tönöttämään odottavan näköisenä MUN jalkojen juureen.
Ikinä en oo koiralle pöydästä antanut enkä anna.
asiaa, hurttia ei pidä opettaa siihen että tulevat ihmisten ruokapöytään kerjäämäänMä just tänään, mummulassa, totesin, että veljen koirasta on tainnut tulla vanha ja dementitunut, kun se jäi -ruokaillun alkaessa- tönöttämään odottavan näköisenä MUN jalkojen juureen.
Ikinä en oo koiralle pöydästä antanut enkä anna.
Ookkonää samannäköne tai -hajunen kuin veljes?