Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko muita jotka istuu ruokapöydässä vähän lapsellisesti?
Istun aina kotona tuolilla polvet koukussa, siten että toinen polvi on öööö ylöspäin ja toinen risti-istunnassa (IYKWIM).

Näytän varmaan joltain fiskarsilaiselta miehenvihaaja-feministitaiteilijalta tai Tove Janssonilta luovuuskautensa huipulla. o_O

Istun joskus toisen jalan päällä, mutta en silloin ku on ruokapöydässä. En siis jonkun toisen jalan vaan oman toisen jalan, tarkemmin ottaen vasemman. Nilkka kipeytyy, en suosittele.

Istun aina kotona tuolilla polvet koukussa, siten että toinen polvi on öööö ylöspäin ja toinen risti-istunnassa (IYKWIM).

Näytän varmaan joltain fiskarsilaiselta miehenvihaaja-feministitaiteilijalta tai Tove Janssonilta luovuuskautensa huipulla. o_O

r0s

Ollaankohan me jotain sukua? o_O

Toki toinen vakioasentoni on se, että olen tuolilla silleen osittaisessa lootusasennossa. Jalat siis tuolilla, ylhäälllä, ristissä.

Aamupalaa :coffee: nousin ylös vasta klo 9. Yöllä ei meinannu saaha nukuttua,mutta aamuyöstä kyllä.
Minttu ei olis halunut nousta kainalosta ylös.:D

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Oikeita keinutuoleja oli tuohon aikaan. Olis muuten mahduttava sellainen vanhusten huoneisiin, eikä muuttaa koskaan niin pieneen, et ei sellaista mahdu. Vierassohvaa ym kyllä täytyy olla, mutta ...:mad:

Huomentapäivää kaikilleeeee!:love:

Karvavauva sai juosta turpavaahdossa metässä pari tuntia, nyt makaa tassut kohti kattoa ja kuorsaa tuossa vieressä.:love:

Tänään laitetaan Moskovan-pataa!:p
On muuten herkullista! Tässä ohje niille jotka eivät oo ennen tehneet:
https://www.soppa365.fi/reseptit/me-naiset/liharuuat-pataruuat/moskovan-pata
Mä oon tehnyt tuota jokusen kerran ja on ihan älyttämän hyvää!:p
Se vaan niin sopis talvipakkaspäiville mitä nyt tänä vuonna ei ole ollut niin ei ole tullut tänä talvena tehtyä...:)
Lapset tosin ei tykänneet siitä yhtään:LOL:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä oon tehnyt tuota jokusen kerran ja on ihan älyttämän hyvää!:p
Se vaan niin sopis talvipakkaspäiville mitä nyt tänä vuonna ei ole ollut niin ei ole tullut tänä talvena tehtyä...:)
Lapset tosin ei tykänneet siitä yhtään:LOL:
Liian vähän puin päälle ku kerkesin kärsiä kylmästä, kyllä pata tuleepi tarpeeseen.:p

Täällä poitsu syö mutta tyttö ei oikein välittänyt. Mikskä lie vegetariaanaks on tulossa.:confused::D

Yhteistyössä