Päivää. Hyvät viikonloput jälleen kerran
Onko muita jotka istuu ruokapöydässä vähän lapsellisesti?
Istun aina kotona tuolilla polvet koukussa, siten että toinen polvi on öööö ylöspäin ja toinen risti-istunnassa (IYKWIM).
Näytän varmaan joltain fiskarsilaiselta miehenvihaaja-feministitaiteilijalta tai Tove Janssonilta luovuuskautensa huipulla.
Nouu
en ole koskaan syönyt. Mitä sellaisissa mausteena?Oi ihanaa
Hyvä ruoka, parempi mieli, tuutko syömään wingsejä, parinkymmenen minsan päästä valmiit
Onko muita jotka istuu ruokapöydässä vähän lapsellisesti?
Istun aina kotona tuolilla polvet koukussa, siten että toinen polvi on öööö ylöspäin ja toinen risti-istunnassa (IYKWIM).
Näytän varmaan joltain fiskarsilaiselta miehenvihaaja-feministitaiteilijalta tai Tove Janssonilta luovuuskautensa huipulla.
te ootte köllötelleet lapsena babysitterissä ja siitä se asento jäänytOllaankohan me jotain sukua?
Toki toinen vakioasentoni on se, että olen tuolilla silleen osittaisessa lootusasennossa. Jalat siis tuolilla, ylhäälllä, ristissä.
SamixetOllaankohan me jotain sukua?
Toki toinen vakioasentoni on se, että olen tuolilla silleen osittaisessa lootusasennossa. Jalat siis tuolilla, ylhäälllä, ristissä.
Ei tainnut olla silloin sittereitä ku mä olin pieni.te ootte köllötelleet lapsena babysitterissä ja siitä se asento jäänyt
ellun kämppis on näppiksellä sillaikaaHuomenta
Riippuu ostaako valmismarinadissa vaiko maustaa ite. Ite maustaessa laitan oliiviöljyä, sitruunamehua, hunajaa, paprikajauhetta, kurkumaa, valkosipulijauhetta, suolaa, cayenneä.en ole koskaan syönyt. Mitä sellaisissa mausteena?
Mä oon tehnyt tuota jokusen kerran ja on ihan älyttämän hyvää!Huomentapäivää kaikilleeeee!
Karvavauva sai juosta turpavaahdossa metässä pari tuntia, nyt makaa tassut kohti kattoa ja kuorsaa tuossa vieressä.
Tänään laitetaan Moskovan-pataa!
On muuten herkullista! Tässä ohje niille jotka eivät oo ennen tehneet:
https://www.soppa365.fi/reseptit/me-naiset/liharuuat-pataruuat/moskovan-pata
Liian vähän puin päälle ku kerkesin kärsiä kylmästä, kyllä pata tuleepi tarpeeseen.Mä oon tehnyt tuota jokusen kerran ja on ihan älyttämän hyvää!
Se vaan niin sopis talvipakkaspäiville mitä nyt tänä vuonna ei ole ollut niin ei ole tullut tänä talvena tehtyä...
Lapset tosin ei tykänneet siitä yhtään
Hernekeittoa! Tykätäänkö teillä?Meillä on nyt kohta kanaa, riisiä ja kasviksia, seuraava ruoka pitäisi vielä keksiä