Raskauden oireitako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Laitetaanpas nyt tännekin tämä. Tilanne siis tämä: haaveillaan miehen kanssa vauvasta ja suojaamatonta seksiä harrastettiin 15.tammikuuta.

Mulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset nyt pillereiden lopettamisen jälkeen (ne lopetin noin 8kk sitten) ja nyt mulla on muutamia päiviä ollu aivan ihme oireita. Oireina on ollut todella väsynyt olo, jäätävän arat ja turvonneet rinnat, ihme alavatsakipuja, ummetusta, etovaa oloa (joka ei painotu vaan aamuun, vaan on myös iltasin ja öisinkin) sekä myös runsasta ja kokkareista valkovuotoa.

Kuukautiset on yleensä alkanut siinä 5-15 päivän välillä. Varhaisen raskaustestin menin jo malttamattomana tekemään, mutta turhaahan se tietenkin tässä vaiheessa edes niitä on tehdä.

Nyt kysynkin, että voiko kaiken järjen mukaan raskausoireita edes olla näin aikaisessa vaiheessa? Ei olisi ensimmäinen kerta, kun kuvittelisin oireet, mutta näin kipeät rinnat mulla ei oo ikinä ollu.

Auttakaa epätoivoista :( Ajattelin nyt kuitenkin oottaa ja katsoa alkaako ne kuukautiset.

Yhteistyössä