Äiti nyt päästelee aina sammakoitaan suusta kolmannen kohdalla sano, et hän aatteli et kaks riittää ku on jo tyttö ja poika iha ku heillä. Esikoista ilmottaessa alko itkee, et oon niin nuori ja elämä menee siinä (olin 22v) isä myhäilee aina vaan tyytyväisenä näistä ilmoituksista.Mincha, saako kysyä miksi sua pelottaa sun vanhempien reaktio?
Touvottavasti menkat pysyvät poissa ja viivat vahvistuvat! Tervetuloa joukkoon!Jokohan sitä uskaltaisi joukkoon... Haamuja tullut monena päivänä ja hiukan ne vahvistuu, mutta kooovin hitaasti. Mut ainakaan ei menkkoja vielä, tosin vasta kp29 ja luomukierto taitaa olla 32-33. Lopetin vasta pillerit ja tää oli eka luomukierto, tuntuisi ihan uskomattomalta että näin helposti kävisi vielä tässä iässä. Kiitollisena mutta varauksella suhtaudun tähän. Ehkä vielä odotan tasavahvoja viivoja ennen kuin uskallan listoille.
"Kiva" kuulla että en ole ainoa... Mulla ollut nyt jo monta päivää (viikkoa?) tosi ailahtelevainen mieliala. Aamuisin varsinkin räjähtelen ihan typeristä asioista, iltaisin itkeskelen milloin mistäkin - nyt viimeisimpänä brexit-uutisia eilen illalla. Ja sitten siinä välissä leijun vaaleanpunaisessa pilvessä kun on vaan niin ihanaa olla taas raskaana. Vähän kuin pms päällä. Koska tää loppuu? Ekassa raskaudessa olin tyyni kuin buddhalainen munkki ja toivoin tällaista olotilaa nyt tälläkin kertaa...Kaksoset
Aahhh tänään on alkanut kiukkukin nostaa päätään, kun tähän asti olen ollut niin tyyni. Mies lähti humpalle ja mä odotan, että lapset menee nukkumaan, niin pääsen korkkaamaan 3kaverin vegejätskin ja netflixin! Oon kyllä varmaan 21.30 mennessä nukkumassa
Mulla rinnat ei yhtään arat, mitä olisin kyllä toisin luullut. Ei mitään tuntemusta.Onpa mukavaa kun tulee uutta porukkaa mukaan, onnea Fb-ryhmä vois tosiaan olla jossain vaiheessa kiva.
Mulla on ollut ihmeellisen energinen olo, pinna vaan venyy eikä kiukuta oikein mikään. Ihmettelen tätä, aiemmissa raskauksista väsymys ollut alussa lamaannuttavaa. Vähän mielessä kaihertaa onko jokin hullusti, mutta toisaalta rinnat on todella arat ja aamut vaikeita ja pahoinvointi alkaa todenteolla nostaa päätään. Esim kaikki urheilu on pitänyt suosiolla siirtää iltoihin, vaikka yleensä tykkään treenata aamuisin. On tää vaan hurjaa taas, ihanaa ja pelottavaa yhtä aikaa!
Mä oon ollut tänään yhtä kiukkuinen kuin PMS-oireissani! Kaikki mitä mies ja lapset tekee ärsyttää. Ja varsinkin kun mies on krapulassa eilisen gaalan jäljiltä, niin tuo löhöäminen ärsyttää kahta kauheammin. lasten tekemä maja ärsyttää, kun tiedän että riita syntyy kun se pitäisi siivota. Oivoi, kunpa ei kauaa kestäisi kiukut!"Kiva" kuulla että en ole ainoa... Mulla ollut nyt jo monta päivää (viikkoa?) tosi ailahtelevainen mieliala. Aamuisin varsinkin räjähtelen ihan typeristä asioista, iltaisin itkeskelen milloin mistäkin - nyt viimeisimpänä brexit-uutisia eilen illalla. Ja sitten siinä välissä leijun vaaleanpunaisessa pilvessä kun on vaan niin ihanaa olla taas raskaana. Vähän kuin pms päällä. Koska tää loppuu? Ekassa raskaudessa olin tyyni kuin buddhalainen munkki ja toivoin tällaista olotilaa nyt tälläkin kertaa...
Täällä ihan sama, kakkosen la oli ihan parin päivän sisällä nykyisestä. Toivoisin kyllä ettei ihan samalle syntymäpäivälle lopulta osu mutta saa nähdäMäkin oon tänään ollut niin lyhytpinnainen ja ärsyyntynyt ettei tosikaan. Ja yksin ollu aamusta iltaan lasten kanssa, lapsiparat.
Mulla oireina muuten on ollu yli viikon kestänyt palelu ja lievä rintojen arkuus ja levottomat unet. Ja paine alavatsalla. Jo ennen haaleintakaan haamua olin kovin varma raskaudesta. Tänään ekaa kertaa huomannut hiukan hajuherkkyyttä, mutta jos samalla tavalla etenee kuin aiemmin niin pahoinvointi alkaa vasta viikon kuluttua. Tää raskaus muuten etenee (jos etenee) melkein päivälleen samassa tahdissa meidän kakkosen raskauden kanssa.
Mikä siinä meni vikaan?En ymmärrä miten voin epäonnistua digin teossa pidin ilmeisesti liian pitkään virtsakipossa. Ärsyttää kun meni hukkaan koko testi.. eli nyt sit täytyy odotella vielä pitkälle ens viikkoon kun kokeilen sen toisen tehdä.