Ei ole kun oravaoot kyllä aika konna
Meinasin jo kysästä, että mittee sie oot männynnä Lohjalle saakka pumppailemaan toista tissien alta...sitten tajusin, että juttuhan olikin ruutiksesta ja jätin kysymättäToimittajat voisivat välillä miettiä mitä kirjoittavat tai sitten he kirjoittavat tarkoituksella kaksimielisesti
Ja tämän jälkeen naiselle ja miehelle tuli avioero ja mies muutti KanadaanMeinasin jo kysästä, että mittee sie oot männynnä Lohjalle saakka pumppailemaan toista tissien alta...sitten tajusin, että juttuhan olikin ruutiksesta ja jätin kysymättä
ja palstailee nykyään sieltä täälläkin?Ja tämän jälkeen naiselle ja miehelle tuli avioero ja mies muutti Kanadaan
Mä olen Suomen Sherlokkija palstailee nykyään sieltä täälläkin?
Selvitit sitte senkin mysteerin yhellä viestillä
en oo ikinä pumpannu ketään takaapäin samalla rinnnoista kiinni pitäenMeinasin jo kysästä, että mittee sie oot männynnä Lohjalle saakka pumppailemaan toista tissien alta...sitten tajusin, että juttuhan olikin ruutiksesta ja jätin kysymättä
Nii mutko et ees sillonkun toinen meinaa tukehtua Lohjalla?en oo ikinä pumpannu ketään takaapäin samalla rinnnoista kiinni pitäen
Minä WatsonMä olen Suomen Sherlokki
Etkä oo....
Minkäs ikänen sä muuten oot?
Se mitä tapahtuu Lohjalla, niin sitä ei lasketaNii mutko et ees sillonkun toinen meinaa tukehtua Lohjalla?
Minä Watson
Se mitä tapahtuu Lohjalla, niin sitä ei lasketa
Kyllähän mieheltä saa kysyä. Ja koska nykyäänhän ei oikeastaan ole sukupuolia vaan on henkilöitä niin kaikilta saa kysyä
Veikkaan, että Rätti on 43vVeikkaan et Rättis käy neljää kymppiä, ellei jopa jo oo nelkyt.
Miksi kysyä sellaista mihin tiedämme jo vastauksen?Saa minulta kysyä, mutta mielummin vastaan esim. kysymykseen kuinka pitkä Jorma minulla on
Mä veikkaan, että Rättis on 38-42v.Veikkaan, että Rätti on 43v
Se taitaa olla vähän erimittainen eriaikaan päivästä.Miksi kysyä sellaista mihin tiedämme jo vastauksen?
Miksi kysyä sellaista mihin tiedämme jo vastauksen?
Paljonko tyttöystävä on jo pudottanu?Joka 13kg laihdutus tuo sentin lisää mittaa
Tiettyyn pisteeseen asti. Muuten mäkimiehillä olisi aikamoiset, jos vertaa painonnostajiinJoka 13kg laihdutus tuo sentin lisää mittaa
Paljonko tyttöystävä on jo pudottanu?