Suht härski kysymys.
Kysyin m*k:iltä eri tavoilla et Elluako läpsit pepulle, ne viestit vaan katos kokonaan
Mulla on sellainen muistikuva että vuosia sitten sanoin kepsistä kepakoksi.
Mun viestit ei näy Tää palzta taitaa olla vähä ikki
Eri tavoin?Kysyin m*k:iltä eri tavoilla et Elluako läpsit pepulle, ne viestit vaan katos kokonaan
Kaikin tavoin miten nyt kännykällä tänne kykenee kirjottaan eri tyylejä käyttäen, kiertäen kaartaen ja suoraan
Eri tavoin?
Viittomakielellä? Savumerkeillä? Morsetuksella?
Ei ne täällä toimi
Liian roisi juttu mo delleKysyin m*k:iltä eri tavoilla et Elluako läpsit pepulle, ne viestit vaan katos kokonaan
Juuri noin se menikinPaino on voimaa, ylipaino ylivoimaa
tän palstan mode rointi on ihan pepustaKaikin tavoin miten nyt kännykällä tänne kykenee kirjottaan eri tyylejä käyttäen, kiertäen kaartaen ja suoraan
No en ehkä kokeillut kun kolmella tavalla mutta ei käyny Ei kyl riitä heikot hermot vääntään tuon modeliinin kans
Oli siis ihan tavallisiakin viestejä mitkä kun lähetti niin puf vaan ne katos johki bittiavaruuteen Ei siis mennyt moderointiin vaan hävis kokonaan
Eiks sekään auta, että ensiks laitat viestiboksiin pelkän viivan ja lähetät sen ja sitten muokkaat ja kirjoitat viivan tilalle viestin?Kaikin tavoin miten nyt kännykällä tänne kykenee kirjottaan eri tyylejä käyttäen, kiertäen kaartaen ja suoraan
No en ehkä kokeillut kun kolmella tavalla mutta ei käyny Ei kyl riitä heikot hermot vääntään tuon modeliinin kans
Oli siis ihan tavallisiakin viestejä mitkä kun lähetti niin puf vaan ne katos johki bittiavaruuteen Ei siis mennyt moderointiin vaan hävis kokonaan
No hyvä on sitten, koska oot niin kova tinkaamaan.Et ole. Mä olen kyllä enempi asiantuntija siinä asiassa kun sinä
Mäpä koklaan tätä oitis isolla puolen!!!!!!Eiks sekään auta, että ensiks laitat viestiboksiin pelkän viivan ja lähetät sen ja sitten muokkaat ja kirjoitat viivan tilalle viestin?
Päivää.Päivää. Se ois sit viikonloppu. Mitäpä sitten tekisi
Mäpä koklaan tätä oitis isolla puolen!!!!!!
edit. TOIMII!
https://kaksplus.fi/threads/no-saako-sitten-taeaellae-kaeyttaeae-aennae-sanaa.2528343/
Juon vain jos joku tarjoaa. Muutoin mun vodkakokoelmani kärsii...Päivää.
Votkapulloja pakkaseen, juot ihtes mukavaks ja ajat vaimon ja lapset hankeen.
Kannat kattoon ja bileet pystyynPäivää. Se ois sit viikonloppu. Mitäpä sitten tekisi
ILTAAPäivää. Se ois sit viikonloppu. Mitäpä sitten tekisi
Ei hätiä mitiä. Alko on vielä auki ja vaimon kukkarossa on sellanen muovilätyskä millä saa kaiken ilmasiks.Juon vain jos joku tarjoaa. Muutoin mun vodkakokoelmani kärsii...
*yskii*Viksu tyttö!!!!!