Älä unohda.Nii mutt pakkohan ne on heittää roskiin, jos ne unohtuu sinne
Ja pikkupöksyt märiksi, vai?Ton tyypin ääni saa naisen polvilleen.
Ei, siihen vaaditaan jotain muuta.Ja pikkupöksyt märiksi, vai?
Niin tekee, eikä ulkonäkökään aja pois luotaanTon tyypin ääni saa naisen polvilleen.
Näkymä jätti kullllistaEi, siihen vaaditaan jotain muuta.
Niin tekee, eikä ulkonäkökään aja pois luotaan
Ei oo yksikään elimenkuva saanut ikinä mua edes kostumaan.Näkymä jätti kullllista
Voi pitäisi vielä jaksaa kuivata ja laittaa hiukset. Väsyttää
Miksihän miehet luulee niin kun kuulee välillä juttua että lähettävät sellaisia kuvia naisille...Ei oo yksikään elimenkuva saanut ikinä mua edes kostumaan.
Juu se on hyvä tehdä välillä tilaa uusille munilleMä heitin vanhat munat roskiin tässä muutama päivä sitten, samalla kertaa meni muutama muukin vanhentunut ruoka jääkaapista roskiin...mutta onpahan nyt puhdas ja tilaa enemmän kaapissa
En tiiä. Ehkä olettavat naisten toimivan samoin kuin itse toimivat.Miksihän miehet luulee niin kun kuulee välillä juttua että lähettävät sellaisia kuvia naisille...
En ole onneksi itse sellaista saanut koskaan.
No laittaa ja laittaa... Täytyy vähän laittaa hoitoöljyä latvoihin, kuivata ja letittää. Ei vaan kuivu kuivaimellakaan ihan hetkessä ja nyt ei jaksaisi enää mitäänMiten ne laittaa pitää?
Kuivaamisen ymmärrän ku märkä kuontalo saa niskan jumiin.
Mä sain valitettavasti joskus yheltä serbiltä ja kysyin vaan häneltä että ''whatta f*ck??'' ja ei ollut mitenkään paikkoja kostuttava näky.Miksihän miehet luulee niin kun kuulee välillä juttua että lähettävät sellaisia kuvia naisille...
En ole onneksi itse sellaista saanut koskaan.
Syy, miksei ikinä pese myöhään illalla hiuksia.No laittaa ja laittaa... Täytyy vähän laittaa hoitoöljyä latvoihin, kuivata ja letittää. Ei vaan kuivu kuivaimellakaan ihan hetkessä ja nyt ei jaksaisi enää mitään
JestasEn tiiä. Ehkä olettavat naisten toimivan samoin kuin itse toimivat.
Mä olen saanut satojen kuvia ja sivusilmällä seurannut kymmenien masturbointia. Siitäkin oppii kaikkea jännää.
Niin...Syy, miksei ikinä pese myöhään illalla hiuksia.
Mä kyllä laitoin joskus seurusteluaikana miehelle vähän jotain nännivilautuskuvia sun muita. mutta ei se kikkelinkuvia mulle laittanut onneksi, kun ei ne kiihota.En tiiä. Ehkä olettavat naisten toimivan samoin kuin itse toimivat.
Mä olen saanut satojen kuvia ja sivusilmällä seurannut kymmenien masturbointia. Siitäkin oppii kaikkea jännää.
Mä sain valitettavasti joskus yheltä serbiltä ja kysyin vaan häneltä että ''whatta f*ck??'' ja ei ollut mitenkään paikkoja kostuttava näky.
Mä kyllä laitoin joskus seurusteluaikana miehelle vähän jotain nännivilautuskuvia sun muita. mutta ei se kikkelinkuvia mulle laittanut onneksi, kun ei ne kiihota.
Minusta on kiva saada munan kuva vaikka se ei kiihota. Mutta en kenen tahansa kuvaa.