• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pistin pyykkikoneen muistaessani pyöriäroiskimaan. Kauhian kasan huppareita viskoin sisään ja nyt on olo kuin voittajalla:)...taputtasin itteäni selekään jos voisin mutta olo on kuin rautakangella niin räpsäytän vain rintsikan olkaimia(y)


Tosin. Ennustan että viimestään huomenaamulla joskus kaheksan maita tulee jumalaton viestikeskitys siitä kuinka ei oo mitn päälle pantavaa ja The Only One- huppariki on likasena...:D

Tutkimattomia ovat teinisten likapyykkipaikat:D...pyykkikori kun se ei tod.välttämättä ole(n)
 
Pistin pyykkikoneen muistaessani pyöriäroiskimaan. Kauhian kasan huppareita viskoin sisään ja nyt on olo kuin voittajalla:)...taputtasin itteäni selekään jos voisin mutta olo on kuin rautakangella niin räpsäytän vain rintsikan olkaimia(y)


Tosin. Ennustan että viimestään huomenaamulla joskus kaheksan maita tulee jumalaton viestikeskitys siitä kuinka ei oo mitn päälle pantavaa ja The Only One- huppariki on likasena...:D

Tutkimattomia ovat teinisten likapyykkipaikat:D...pyykkikori kun se ei tod.välttämättä ole(n)
Meillä tuo esiteinix toi huoneestaan oman likapyykkikorinsa mulle eilen klo 23.30, sanoi että "pese Äiti nää" (Äiti oli vielä just kerinny ottaa yömyssyksi Stolishnajaa ja Äiti kovasti yritti salata sen) ja muita varteenotettavia vaatteita ei kuulemma ollu ku just ne.

Oon sanonu että pyykit kannattaa laittaa jo alkuillasta pesuun ja meinasin koulia tuota, ja jättää opetusmielessä ne pesemättä, mut sit hellyin. Puolen tunnin pikaohjelma ja sit heräsin klo 3 maissa laittamaan ne kuivausrumpuun.

En kyl tuon pyykkeihi enää koske. Tuo osaa Pleikan salat joten kyllä yks Wööörlpuul on oltava sille helppo käyttää. :sneaky:
 
Ai ni. Tuon uuden pyykkikoneen pisin ohjelma on tietty puuvilla, ja kestää...

4 h 40 min!!! :mad::mad::cry: Johan siinä saa viikonlopuks lähteä vaikka sukuloimaan toisella puolella Suomea, käydä tullessa vielä Unelma-ja Sanelma-tädit läpi ja palatessa se kone vielä linkoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä tuo esiteinix toi huoneestaan oman likapyykkikorinsa mulle eilen klo 23.30, sanoi että "pese Äiti nää" (Äiti oli vielä just kerinny ottaa yömyssyksi Stolishnajaa ja Äiti kovasti yritti salata sen) ja muita varteenotettavia vaatteita ei kuulemma ollu ku just ne.

Oon sanonu että pyykit kannattaa laittaa jo alkuillasta pesuun ja meinasin koulia tuota, ja jättää opetusmielessä ne pesemättä, mut sit hellyin. Puolen tunnin pikaohjelma ja sit heräsin klo 3 maissa laittamaan ne kuivausrumpuun.

En kyl tuon pyykkeihi enää koske. Tuo osaa Pleikan salat joten kyllä yks Wööörlpuul on oltava sille helppo käyttää. :sneaky:
Oiii, kuulostaa niin tutulta!! Just tommoset kissanpieruajankohdat ja höperöpäiset heltymiset...tosin stolisnajan kans en oo pyykkärimuijana ollukaan, pitäsköhän kokeilla kohtaloaan ja kattoa mitä tuleekaan pyykättyä ja millä ohjelmalla:D

Täällä noi kaks pörröpäätä tasan tarkkaan tietää miten pesukone toimii mutta just siihen kohtaan kun ite pitäs ohjelmoida iskeentyy ihan hervoton älyhalvaantuminen eikä sitte pysty kykenemään ja "sä osaat äiti niiiin paljo paremmin"*räpsytiräpsyti*:rolleyes::D
 
Oiii, kuulostaa niin tutulta!! Just tommoset kissanpieruajankohdat ja höperöpäiset heltymiset...tosin stolisnajan kans en oo pyykkärimuijana ollukaan, pitäsköhän kokeilla kohtaloaan ja kattoa mitä tuleekaan pyykättyä ja millä ohjelmalla:D

Täällä noi kaks pörröpäätä tasan tarkkaan tietää miten pesukone toimii mutta just siihen kohtaan kun ite pitäs ohjelmoida iskeentyy ihan hervoton älyhalvaantuminen eikä sitte pysty kykenemään ja "sä osaat äiti niiiin paljo paremmin"*räpsytiräpsyti*:rolleyes::D
Ne tietää mistä narusta sua kannattaa vetää. :D
 
Ai ni. Tuon uuden pyykkikoneen pisin ohjelma on tietty puuvilla, ja kestää...

4 h 40 min!!! :mad::mad::cry: Johan siinä saa viikonlopuks lähteä vaikka sukuloimaan toisella puolella Suomea ja palatessa se kone vielä linkoaa.
Öhö! Mä luulin että tää oma rakkine on superhidas - puuvillaohjelma kestää jotain 2h30min - mutta....ettei teijän kone tee ihan alusta alkaen uusiks sitä puseroa:unsure:....
 
Öhö! Mä luulin että tää oma rakkine on superhidas - puuvillaohjelma kestää jotain 2h30min - mutta....ettei teijän kone tee ihan alusta alkaen uusiks sitä puseroa:unsure:....
Juu ei kannata ihmetellä miks tuo pesutorni oli tammialessa niin halpa...kauppias halusi siitä eroon. (n)

Mä varmaan kerkeen kipakkana ihmisenä potkia sitä monta kertaa ja ravistella sitä (pesukonetta, ei kauppiasta) ja hokea "anna ne jo".
Sit osallistun sen kans kesällä Sulkavan soutuihin...
 
Älä nyt pelottele! Mä jo sikainfluenssan vuoksi makasin kymmenen päivää raatona lattialla patjalla ja konttasin vessaan ku en -yksinäni- uskaltanut pystyyn nousta.

*se joka saa kaikki vaivat minkä todennäköisyys on hyvin pieni*
immuunipuutteiset saa tartunnan(y)
Ollaan kaikki samalla viivalla, koska kenelläkään ei ole immuniteettia uutta virusta vastaan. Juuri siksi se leviää niin tehokkaasti.

Seurauksissa tartunnan saaneille sen sijaan on eroa. Vaikka myös nuoria työikäisiä ei-perussairaita on kuollut, on hengenmeno lähempänä jos on vanha tai esim. astmaatikko tai diabeetikko.

20-25% sairaalaan joutuneista on saanut pahoja hengitysvaikeuksia ja tarvinnut koneapua.
 

Yhteistyössä