• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jospa robomode on naisrobotti ja sillä heräsi tunne-elämätietoisuus tänään klo 19.25 ja mun ja Freezen viestit kolahti sille. (y)

Seuraavaksi vois testata sitä naisrobottia:
"Menkat on ikäviä." Tuplaantuuko lause?
Sillä kyl ei ole niistä kokemuksia, korkeintaan öljyvuodoista...
 
vierailija
Kyllähän tuota söi:)
Tosin nää kaks ärrimörriä siirteli porkkanapalat siististi lautasen reunalle - "onko ihan pakko änkee tännekin tätä pupunruokaa??" - ja toi yks puolestaan väisteli broilerinpalaset ja kaikki huokaili että miks oli basmatiriisiä kun olis pitäny olla täysjyvä-/jasminriisiä...:D
Mutta hyvää kuitenki kuulema oli:D
Kokeilepa riisin tilalle kotimaista luomukvinoaa, mitä sanovat;)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
En tiiä, mut mua on höynäytetty(n)
Muistele sitä meidän Lapin reissua...lähdit kauheiden rahatukkojen kans...sit jossain kodassa sait mutasesta kupista poronpallijauheesta tehtyä lientä ja sulla meni taju...et muistanu pariin päivään mitään, mut se Aslak sitte virnisti sulle "shä oot hyvä vaimho, khova phanemaa".

Mä jätin sut sinne, lähtiessä heitin Aslakin kans yläfemmat ja palasin komea 5000 € LV:n poronkarva-editionlaukku mukani etelä-Suomeen.
Muistatko? :)
 
Viimeksi muokattu:
Muistele sitä meidän Lapin reissua...lähdit kauheiden rahatukkojen kans...sit jossain kodassa sait mutasesta kupista poronpallijauhetta ja sulla meni taju...et muistanu pariin päivään mitään, mut se Aslak sitte virnisti sulle "shä oot hyvä vaimho, khova phanemaa".

Mä jätin sut sinne, lähtiessä heitin Aslakin kans yläfemmat ja palasin komea 5000 € LV:n poronkarva-editionlaukku mukani etelä-Suomeen.
Muistatko? :)
Ei helivatti, sun kanssa toi vois vielä jopa toteutua*aaahhhaaahhhaahhaa:ROFLMAO: ja astmapiippu*
 
vierailija
Nyt tein semmosen pikasutaisun kyllä:oops:... Pannulle ruskistumaan/kypsymään paloiteltuja broiskun rintafilepalasia..toiseen kattilaan laitoin sekä keltaista että oranssin väriset porkkanapalat veteen kypsymään, noi ei saa mennä mössöksi vaan semmosiksi al dente-paloiksi. Kypsennetyt broiskupalaset maustoin paprikalla, kurkumalla ja currylla, sitten laitoin luomukermaa kastikepohjaksi..toki suolaa humpasautin perään. Porkkanapalat lisäsin joukkoon ja puristin aplarista kastikkeeseen mehuakin. Ja eikun ääntä kohti :)
(y) :)
 

Yhteistyössä