Saanen onnitella??"Testaan perjantaina". Niin vissiin!!
Veikkaan niitä tuplia Aikamoinen viiva kyllä jo näin aikaisin, onnea vieläMua hämmentää tuo kun noi mun viivat on niin selkeät! Menkoista eilen 3+2 Tänään tosiaan 3+3 ja selkee vahvistuminen
Mä veikkaan tätä kans @Karvakorvat. No, jospa päästään yhdessä lokakuisiin niin kuulen sitten lopputuloksen!Veikkaan niitä tuplia Aikamoinen viiva kyllä jo näin aikaisin, onnea vielä
Normi kierron mukaan mulla piti olla ovis sillon sunnuntaina, mutta laitoin tänne dpo laskennan lauantaista. Aikasintaan perjantaina on ollu ovis, sillon oli selkeimmät kivut ja veikkaanki, että pakko sen sillon on ollu. Mutta siihenki nähden viivat on vahvemmat mitä aikasemmin. Ehkä tää vaan porautu nyt tikuasti kiinniAivan mahtavaa! Oliko tietoa oviksesta? Veikkaan et enempi päiviä
Ei ole näin pitkää ollut vähään aikaan@Napsunen jotain kyllä hieman näkyy!! Onko sulla ennen ollu nuin pitkää kiertoa?
Plääh en saanu eilen enkä toissapäivänä miestä sänkyhommiin, oltiin niin väsyneitä... Ja tuntuu että tänään olis ovis, vähän harmittaa Mutta jospa illalla vielä
Näkyykatso liitettä 9419 Huomenia, täällä varmasti tietäjiä. Miten pregcheckin luotettavuus, ihankuin tänään testatussa liuskassa olisin näkevinäni haamua
Tänään siis kp 37/28-35
Oi vitsit, ihanaa! Kunpa siitä vielä vahvistuisi ja saisitte pikkuisen syliin astiNäkyy
Mä käytän nykyää ainoostaa näitä, kun aika hyvin poissulkee kemiallisen. Yhden kemiallisen sain napattua juurikin haamujen haamulla mutta ei oikeastaan ollu väriä mukana ja seuraavan päivän taulu olikin tyhjä. Ja viime raskaus oli roskishaamu et se siitä lähti vahvistuu, jo 4 päivän päästä sainkin kunnon viivat Kannattaa jatkaa testailua vahvistuuko, samaa täällä teen itekin tän viikkoa
On..
Ja en odottanut huomiseen itkeä tihrustin jo puoli kuudelta vessassa
Nyt mieskin näki viivat mutta huomaa pelon ettei tämäkään onnistu eikä tässä kyl uskalla itsekään iloita Huominen kertoo paljon, viime kemiallinen näytti haamua sen 3 päivää, herkillä testeillä kylläkin.