Dagwood voileipä?Salaatti, kurkku, tomaatti, juusto, kinkku ja munaa.
Dagwood voileipä?Salaatti, kurkku, tomaatti, juusto, kinkku ja munaa.
Pitää testata huomenna. Mä en muuten usko.Tässä oikea järjestys: salaatti, liha, juusto, tomaatti, kurkku, muna.
Eiku leipä miun mielen mukaan.Dagwood voileipä?
Ei ole kaikkia aineksia. Salaatti ja liha puuttuu.Jahas, täytyy tehdä kanakastike ja riisi valmiiksi. Tulen myöhemmin katsomaan, jos mekki olisi ehtinyt testata jo tänään
Mahtuishan siihen vielä keitetty punajuuri ja purkki silliä ja rasia tonnikalaa.Eiku leipä miun mielen mukaan.
Nou!Mahtuishan siihen vielä keitetty punajuuri ja purkki silliä ja rasia tonnikalaa.
ja multa leipä ja lihasta en niin välittäiskään, mutta muna sopis hyvin leivälle.Ei ole kaikkia aineksia. Salaatti ja liha puuttuu.
Arvaa alkoiko mun tekee mieli voikkaria?Nonni, rupes tekee mieli ohutta herkkua minkä päällä on kaikkea mitä edellä mainittu
Kenen sisältä?
Juusto ja liha?Nonni, rupes tekee mieli isoa orkkua minkä päällä on kaikkea mitä edellä mainittu
Ei?Arvaa alkoiko mun tekee mieli voikkaria?
Meinasin kysyä äsken samaa, mutta en uskaltanaKenen sisältä?
Kenen puskaan?
hahahaaa, mikä hannari!!Ei?
Meinasin kysyä äsken samaa, mutta en uskaltana
käääk... no ei missään nimessä. Päälle salaatinlehti tulee.Ihan sama onko liha päällä vai alla. Se on makuasia. Salaatin lehti laitetaan alimmaiseksi.
Väärin. Oikea järjestys on: Liha, juusto, kurkku salaatti tomaatti muna.Tässä oikea järjestys: salaatti, liha, juusto, tomaatti, kurkku, muna.
nam,mie söin aamulla hedelmäistä vispipuuroaMannapuuroa
Ei tule leivälle päällimmäiseksi. Näin on opetettu amiksessa.käääk... no ei missään nimessä. Päälle salaatinlehti tulee.
Kasvispihvi on hyvää.Mie tein puikulamuussia ja salaattia ja söin kasvispihvin kanssa. Mies söi mureketta.