vierailija
etpäs pannutkaan.Luultavasti tykkäisin enemmän sinun pepusta. Ok, panin oikeassa järjestyksessä,
etpäs pannutkaan.Luultavasti tykkäisin enemmän sinun pepusta. Ok, panin oikeassa järjestyksessä,
Mun leivälle tulee juusto ensin, pane sinä omalles mitä haluatNo ei todellakaan laiteta. jos voileivällä on molempia niin liha tulee ensin ja sen päälle juusto.
olen voileipäpoliisi ja tulen hakemaan sinut rikkomuksesta vankilaan!Mun leivälle tulee juusto ensin, pane sinä omalles mitä haluat
hyi,häpeä.Mun leivälle tulee juusto ensin, pane sinä omalles mitä haluat
Nyt sorruit liikaan monimuotoisuuteen ja diversiteetin vaalimiseen, ei sitä nyt ruveta vihjailemaan vaikka tomaatista, kalkkunasta tai suolakurkusta kun kyse oli 2 asiasta, a) lihasta ja b)juustosta.Mun leivälle tulee juusto ensin, pane sinä omalles mitä haluat
Parasta on laittaa liha sisälle!Ihan sama onko liha päällä vai alla. Se on makuasia. Salaatin lehti laitetaan alimmaiseksi.
Eiku alimpana on leipä. Mut voi sen leivän laittaa päällimmäiseksikin jos haluaa.Ihan sama onko liha päällä vai alla. Se on makuasia. Salaatin lehti laitetaan alimmaiseksi.
EiKäpäs oo ku alahuuli!Eiku alimpana on leipä.
Ehe, ehe.
Mut mun mies tykkää usein olla päällä.EiKäpäs oo ku alahuuli!
Ai leivän päällä?Mut mun mies tykkää usein olla päällä.
Juustohan on rasvaton.Mutta vaikka Niinistö toisin julisti aikoinaan, niin vastakkainasettelun aika ei ole ohi.
->ensin liha, sitten juusto.
Ettei sormet mee johonki rasvaan kun pitää voileipää hyppysissään.
Kehitys sussa vai lapsissa?NYT TAAAAS JÄNNITTÄÄÄÄÄ!!!!
Kohta alkaa matsi!!!!
Tuli valkulta sellasta palautetta että kehitys on huimaa!
Mutta mihin muna, tomaatti ja kurkut? Jokin niistä tippuu taatusti leivältä...Ihan sama onko liha päällä vai alla. Se on makuasia. Salaatin lehti laitetaan alimmaiseksi.
Ei muuta ku onnea matsiin!NYT TAAAAS JÄNNITTÄÄÄÄÄ!!!!
Kohta alkaa matsi!!!!
Tuli valkulta sellasta palautetta että kehitys on huimaa!
Salaatti, kurkku, tomaatti, juusto, kinkku ja munaa.Mutta mihin muna, tomaatti ja kurkut? Jokin niistä tippuu taatusti leivältä...
Tässä oikea järjestys: salaatti, liha, juusto, tomaatti, kurkku, muna.Salaatti, kurkku, tomaatti, juusto, kinkku ja munaa.