Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No yks asia on varma: jos et saa koliinia ruoasta, sairastut ennenpitkää muistisairauteen. Mut se on oma valinta. Pahempi sille lapselle, jonka öiti ei sitä saa koskaan, kun äiti ei syö lihaa eikä pähkinöitä eikä munankeltuaisia. Se on tietyn sairauden syy.
Tais KM tarkoittaa nyt kyllä ihan säätä:ROFLMAO: Niihin asteisiin ei pystytä vaikuttaan vaikka kuin puhtaasti söis:)
 
No nyt on tullu nukuttua kunnolla!:coffee: Heräsin vasta yhden aikoihin.:oops:
Ollaan laitettu ruokaa lapsosten kanssa ja ulkoiltu. Koiran kanssa reenailtu, on se kyllä fiksu poika - voi jestas!
Pallerot painuivat yökylille ja mää oon kassellu töllöä karvakuonon shiatsu hierontalaitteen kanssa.:D Mulla ei ole ikinä ollut mitään erityistä tarvetta hieronnalle, mutta tuntuu se ihan hyvälle.:)

Keitin vasta äsken päivän ekat kahvit.:eek: Olikin sellainen olo et jotakin on unohtunu!:coffee:

Musaa, kahvia ja ehkä vielä joku lehva ennen kuin uni tulee.:)

Kyllä elämä on ihanaa!:love:

 
Kuudes aisti nähty jo.:) (robo ei anna lainata viestii)


Heitänpä tällaisen sulle takas!:love:
Areenalta: loistava ystäväni.

Roppoottii ei nyt anna sendiä näköjään viestii oikein missään muodossa.:eek: Tää on kuudes kokeilu.:LOL:

JEEEEE, meni läpi!:X3:
 
Ihanaa oli herätä kissan viereltä sängyltä äsken...teeskentelin tovin nukkuvaa, kun toinen oli niin lämpönen ja pehmee siinä vierellä:love::love:
Apua että mä rakastan tuota vintiötä:love::love:

Nii ja huomenta:barefoot::barefoot:
 

Yhteistyössä