Elämättömän elämän häpeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On hyvä alku. Olen itsekin sitä mieltä. Kerrankin olen itseni kanssa samaa mieltä.

Mä en usko, että olisin paska kumppani. Mä olen vireä, humoristinen, välittävä, empaattinen, luotettava, itsenäinen ja oikeassa valossa ehkä komeakin. Valitettavasti tämä pitäisi vain saada esille niille naisille, jotka mua kiinnostavat. Tämä ei sitten olekaan niin helppoa. Yritän parhaani, mutta en voi ketään pakottaa musta tykkäämään. Ja sitten on vielä se juttu, että mulla on tuolla taustalla kaikki tuo painolasti, jota normaalilla miehellä ei ole. Eli pitäisi löytää joka tykkää musta ja sitten vielä hyväksyy mut vikoineni.

Kiitos tsempistä!

[ap]
en minäkään usko että olet huono kumppani! Vaikutat ihan fiksulta ja asialliselta kaverilta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mutta muutoin tuohon viestiisi: hienoa että olet herännyt ajattelemaan avoimemmin. (y)

Suurin estehän on meidän oma korvienväli. Itse yritän päivittäin kuunnella muita ihmisiä (ei uskoisi koska palstalla olen muista piittaamaton jyrä), ja on ihanaa huomata että jotkut ihmiset ovat saaneet vuosien varrella muutettua mun jo lapsuudessa luutuneita käsityksiä.
Ihmisen oma ajattelu usein kiertää kehää.

On ollut ihana, helpottavaa ja vapauttavaa huomata olevansa väärässäkin. :)
 
vierailija
en minäkään usko että olet huono kumppani! Vaikutat ihan fiksulta ja asialliselta kaverilta :)
Tänks! Mä yritän ja tämähän tässä ahdistaakin, kun ehkä tuolla sisällä on jotain potentiaalia, jonka olen hukannut ja nyt se pitäisi osata oikein ja tehokkaasti hyödyntää.

Voinko käyttää tuota lausuntoasi tukena, kun keskustelu TInderissä meinaa kuivua?

[ap]
 
vierailija
Mutta muutoin tuohon viestiisi: hienoa että olet herännyt ajattelemaan avoimemmin. (y)

Suurin estehän on meidän oma korvienväli. Itse yritän päivittäin kuunnella muita ihmisiä (ei uskoisi koska palstalla olen muista piittaamaton jyrä), ja on ihanaa huomata että jotkut ihmiset ovat saaneet vuosien varrella muutettua mun jo lapsuudessa luutuneita käsityksiä.
Ihmisen oma ajattelu usein kiertää kehää.

On ollut ihana, helpottavaa ja vapauttavaa huomata olevansa väärässäkin. :)
Suurin este on korvienväli, mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Ei tästä mun uudesta asennoitumisesta ole mitään hyötyä, jos esimerkiksi ulkonäöstäni tai puutteellisista naistenhurmaamistaidoistani johtuen kukaan ei halua sitä kokea. Tai jos tämän ikäiset naiset hakevatkin miestä, jolla on elämä kunnossa ja auto oman asunnon tallissa. En mä siihen pysty asenteellani vastaamaan.

[ap]
 
Suurin este on korvienväli, mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Ei tästä mun uudesta asennoitumisesta ole mitään hyötyä, jos esimerkiksi ulkonäöstäni tai puutteellisista naistenhurmaamistaidoistani johtuen kukaan ei halua sitä kokea. Tai jos tämän ikäiset naiset hakevatkin miestä, jolla on elämä kunnossa ja auto oman asunnon tallissa. En mä siihen pysty asenteellani vastaamaan.

[ap]
Nyt menen nukkumaan, mut tiedän että monet naiset eivät taloa mieheltä odota...autoa ehkä jotkut olettaa, mut ituhipit varmaan runnovat senkin odotuksen uusiksi 5 vuoden sisään...
Eli tulevaisuudessa on miehen taskusta autonavainten sijasta löydyttävä Vihreiden puoluekortti, Animalian tilinumero ja liput etnofestareille...
 
vierailija
Se on totta!
Katso nyt vaan se elokuva, koska siinä on sulle monta vastausta, jotka löydät itsekin. Mulla jäi askarruttamaan se kuva kun niin valtava kaareva reuna oli siinä rannalla, missä ne aina kävivät aaltoja katselemassa - yksin ja kaksinkin. Mahtaa olla taivaalta tipahtanut vauhdilla joku isompi kivi, joka on saanut kallioon aikaan sellaisen jäljen?
Voithan käydä siellä pienellä retkellä itsekin;)
 
vierailija
Nyt menen nukkumaan, mut tiedän että monet naiset eivät taloa mieheltä odota...autoa ehkä jotkut olettaa, mut ituhipit varmaan runnovat senkin odotuksen uusiksi 5 vuoden sisään...
Eli tulevaisuudessa on miehen taskusta autonavainten sijasta löydyttävä Vihreiden puoluekortti, Animalian tilinumero ja liput etnofestareille...
Odottavat mitä odottavat. Mä menen sillä mitä mulla on. Yritän olla parempi, mutta en mä silti sormia napsauttamalla aikuiseksi ihannemieheksi voi muuttua. Se varmasti ei monelle kelpaa.

Edelleen, uskon, että on nainen, joka minut voisi kelpuuttaa. Kaikkine vikoineni. Hankalaa silti hänen löytämisensä tulee olemaan. Monelle jo yksikin piirre mun poikkeavuuksista on liikaa, joten kaikkien niiden ohi katsova nainen on todellinen harvinaisuus.

[ap]
 
Odottavat mitä odottavat. Mä menen sillä mitä mulla on. Yritän olla parempi, mutta en mä silti sormia napsauttamalla aikuiseksi ihannemieheksi voi muuttua. Se varmasti ei monelle kelpaa.

Edelleen, uskon, että on nainen, joka minut voisi kelpuuttaa. Kaikkine vikoineni. Hankalaa silti hänen löytämisensä tulee olemaan. Monelle jo yksikin piirre mun poikkeavuuksista on liikaa, joten kaikkien niiden ohi katsova nainen on todellinen harvinaisuus.

[ap]
No jaa, aika harva ukko ois muakaan jaksanu niin kauan kuin mun aviomies. Jotain eripituisia suhteita parista viikosta pariin-kolmeen vuoteen varmasti saisin, mut mun miehen ja mun kohdalla on jo erikoisliima kyseessä. :)
 
vierailija
No jaa, aika harva ukko ois muakaan jaksanu niin kauan kuin mun aviomies. Jotain eripituisia suhteita parista viikosta pariin-kolmeen vuoteen varmasti saisin, mut mun miehen ja mun kohdalla on jo erikoisliima kyseessä. :)
Mun liima on ilmeisesti huijausta eikä liimaa ollenkaan. Ei tartu kuin omat sormet yhteen. Siksi pitäisikin päästä lähietäisyydelle, josta voisin mukavan naisen mukaani lassota. Hankalaa on.

[ap]
 
vierailija
Odottavat mitä odottavat. Mä menen sillä mitä mulla on. Yritän olla parempi, mutta en mä silti sormia napsauttamalla aikuiseksi ihannemieheksi voi muuttua. Se varmasti ei monelle kelpaa.

Edelleen, uskon, että on nainen, joka minut voisi kelpuuttaa. Kaikkine vikoineni. Hankalaa silti hänen löytämisensä tulee olemaan. Monelle jo yksikin piirre mun poikkeavuuksista on liikaa, joten kaikkien niiden ohi katsova nainen on todellinen harvinaisuus.

[ap]
Kyllä sinun itsesikin pitäisi se nainen kelpuuttaa. Naisen kanssa pitää tulla hyvin toimeen ja naisesta pitää tykätä sekä romanttisesti että muutenkin. Nämä ovat kovia vaatimuksia, mutta pakollisia jotta parisuhde aidosti parantaisi elämää eikä esim. olisi vain väylä lastentekoon.
 
vierailija
Kyllä sinun itsesikin pitäisi se nainen kelpuuttaa. Naisen kanssa pitää tulla hyvin toimeen ja naisesta pitää tykätä sekä romanttisesti että muutenkin. Nämä ovat kovia vaatimuksia, mutta pakollisia jotta parisuhde aidosti parantaisi elämää eikä esim. olisi vain väylä lastentekoon.
Tietenkin. Tähän asti tämä vain on ollut hyvin yksisuuntaista liikennettä. Mä kelpuuttaisin useankin naisen, mutta yksikään ei ole vielä samaa tekoa minun suuntaani suunnannut. Kovat vaatimukset sitten, kun ollaan tutustuttu ja ehkä harkitaan jotain suurempaa. En mä tässä alkuvaiheessa ole ehdoton, vaan olen valmis tapaamaan kaikkia ihmisiä, joissa on edes jotain kiinnostavaa tai kiehtovaa.

[ap]
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
no kyl nyt pitäisi sitten parempia töitä sadella
Tilasin jo netistä Ferrarin, kultaiset aterimet ja tukkupakkauksen lakuja, sillä niin varma olen suosituksen toimivuudesta. En ymmärrä miksi muut seuran- ja työnetsijät eivät käytä tätä keinoa?

Jos sitten ihan asiaa puhutaan, niin ensi viikko varmaan pitää käyttää tuon Tinder-profiilin päivittämiseen ja hiomiseen. Ikähaarukka ja kilometrit ovat kuitenkin sen verran laajat, että osumia pitäisi tulla, jos olisin edes siedettävän näköinen ja muuten kiinnostava. Nyt niitä ei tule oikeastaan ollenkaan ja seuraa on hankala löytää, jos kukaan ei ole halukas potentiaaliseksikaan kumppaniksi.

[ap]
 
vierailija
Tilasin jo netistä Ferrarin, kultaiset aterimet ja tukkupakkauksen lakuja, sillä niin varma olen suosituksen toimivuudesta. En ymmärrä miksi muut seuran- ja työnetsijät eivät käytä tätä keinoa?

Jos sitten ihan asiaa puhutaan, niin ensi viikko varmaan pitää käyttää tuon Tinder-profiilin päivittämiseen ja hiomiseen. Ikähaarukka ja kilometrit ovat kuitenkin sen verran laajat, että osumia pitäisi tulla, jos olisin edes siedettävän näköinen ja muuten kiinnostava. Nyt niitä ei tule oikeastaan ollenkaan ja seuraa on hankala löytää, jos kukaan ei ole halukas potentiaaliseksikaan kumppaniksi.

[ap]
Koska kaikkia varmasti kiinnostaa, päivitin profiilin, hioin ja yritin taas. Pari osumaa tuli. Pari keskustelua tuli. Samassa pisteessä silti ollaan.

Ehkä etsin toisen väylän, koska Tinder ei tunnu olevan mua varten. Ei riitä ulkonäkö, eikä riitä status. Tai jos nuo riittää, niin sitten olen liian tylsä. Hankalaa. Tuolla on suurin massa. Jos ei tuolla toimi niin miten toimisi jossain muualla?

[ap]
 
vierailija
Mä en ole koskaan ollu Tinderissä, mutta mä luulen että mulla ei kävis siellä flaksi alkuunkaan, vaikka livenä käy - ikävuosista huolimatta.
Niin. Mä luulen, että olet väärässä. Antaisin ainakin sulle sydämen.

Ongelma mulla on, että en ole komea, ei ole statusta ja en ole supliikki mies. Tästä pitäisi sitten päästä niiden harvojen matchien kanssa treffeille ja siellä osata valehdella olevani normaali mies. En ole vielä päässyt kovin pitkälle. Muutaman mukavan naisen olen tavannut, mutta heillekään en ole ollut tarpeeksi miehekäs.

Melko masentavaa, kun yrittää ja vain pakkeja saa. Toki se vahvistaa sitä oletusta kelpaamattomuudestani, mutta olisihan se kiva, että edes kerran elämässä joku pitäisi mua mukavana, kiehtovana ja seksikkäänä.

[ap]
 
Niin. Mä luulen, että olet väärässä. Antaisin ainakin sulle sydämen.

Ongelma mulla on, että en ole komea, ei ole statusta ja en ole supliikki mies. Tästä pitäisi sitten päästä niiden harvojen matchien kanssa treffeille ja siellä osata valehdella olevani normaali mies. En ole vielä päässyt kovin pitkälle. Muutaman mukavan naisen olen tavannut, mutta heillekään en ole ollut tarpeeksi miehekäs.

Melko masentavaa, kun yrittää ja vain pakkeja saa. Toki se vahvistaa sitä oletusta kelpaamattomuudestani, mutta olisihan se kiva, että edes kerran elämässä joku pitäisi mua mukavana, kiehtovana ja seksikkäänä.

[ap]
Nii...tai voit keskittyä olemaan paras versio itsestäsi. Ei kaikki varatut miehet nyt kauhean seksikkäitä ole.
Naapurin mies on lyhyt ja hiljainen eikä hiuksiakaan ole paljon suotu, mutta muksua lykkää vaimonsa kanssa tulemaan. (y)
 

Yhteistyössä