Eikait nyt kukaan koiranoksennuksista ole kuvia lähettänytSiitä lähtien kun joku katkokävelijä alkoi lähettelemään koiranoksennuksistaan kuvia liian usein.
Tuliko ne Pohjois-Suomesta?Siitä lähtien kun joku katkokävelijä alkoi lähettelemään koiranoksennuksistaan kuvia liian usein.
Mä en saa lisättyä kuvia, ainoastaan itse tallentamiani. Ja juutuuppivideoita ei saa eikä hymiöitä. Vain pari toimii mitkä muistan ulkoaPitääpä ihan koittaa!
Ap, sä et ole ollut vielä tarpeeksi kauan palstan jäsenenä niin et voi vielä laittaa kuvia. Minulla oli ja sama homma.. Ei toiminut vielä kuukauden päästäkään *rekisteröitymisestä kuvien laitto niin enpä ole jaksanut enää vaivautua kirjautumaan kerta uusia kohdellaan niin.
Te jotka ette saa laitettua ootte tuhmia! Ootte linkkaillu ties mitä siveetöntä!Mä en saa lisättyä kuvia, ainoastaan itse tallentamiani. Ja juutuuppivideoita ei saa eikä hymiöitä. Vain pari toimii mitkä muistan ulkoa
Mä olenkin tosi tuhma. Tulitkin mieleeni tänään, eikö olekin ihanaa? Pistän sulle kuvaa myöhemmin liittyen tähän mieleen tulemiseen. No ei nyt siihen sentään!Te jotka ette saa laitettua ootte tuhmia! Ootte linkkaillu ties mitä siveetöntä!
Me kiltit kyllä voidaan laittaa kuvia ja vidioita.
Sulla on sitten hyvä miele! Oli se varmaan ihanaa vaikka en siitä mitään muista! Hyvä että sulla on tokumenttia tapahtuneesta, ja oikein kuvan muodossa.Mä olenkin tosi tuhma. Tulitkin mieleeni tänään, eikö olekin ihanaa? Pistän sulle kuvaa myöhemmin liittyen tähän mieleen tulemiseen. No ei nyt siihen sentään!
Jepulis, kukahan nyt mun juttuja muistaisi saati kuuntelisi. Nappasin sentään kuvan ihan sua varten!Sulla on sitten hyvä miele! Oli se varmaan ihanaa vaikka en siitä mitään muista! Hyvä että sulla on tokumenttia tapahtuneesta, ja oikein kuvan muodossa.
Jos siihen liitty imuri niin.. Älä laita kuvaa tänne..Jepulis, kukahan nyt mun juttuja muistaisi saati kuuntelisi. Nappasin sentään kuvan ihan sua varten!
Minä siihen mieleen tulin - saa laittaa!Jos siihen liitty imuri niin.. Älä laita kuvaa tänne..
En syö suklaata, (en tykkää) mutta kiva että SINÄ olet täällä! Ihana Booty!!!!!
No minähän laitinMinä siihen mieleen tulin - saa laittaa!
Näyttää itsetehdyltä mantelikrokantilta
Tiijä mitä lie mutta näyttää herkulliselta!Näyttää itsetehdyltä mantelikrokantilta