Herttinen sentään, nyt jo?luettu
Vastahan minä sen viestin tohon kirjotin...jopas oot nopee
Herttinen sentään, nyt jo?luettu
fuck, luulin keksineeni pettämättömän strategianKai sä tiedät, että me naiset ollaan mitä luultavammin jo lukeneet ne samat kirjat ja tiedämme heti ettei ne tekstit ole sun?
En mie niitä kaikkia muistalaitappa listaa tulemaan
Niin tosiaan, saattaahan se sosialismikin olla ruutiksesta kiihottava aiheD.H. Lawrence :
Lady Chatterleyn rakastaja.
Norjalaisen Agnar Myklen kasvuromaani Laulu punaisesta rubiinista synnytti kirjasodan ilmestyessään 1957. Mykle ja hänen kustantajansa haastettiin oikeuteen siveettömän materiaalin vuoksi. Tarina oli myös poliittisesti tulenarka, sillä se käsitteli sosialismia.
Olen yhden utrion kirjan lukenut ja siinä ei kyllä moisia hommia hommailtuEn mie niitä kaikkia muista
Kaari Utrion ja Kristiina Vuoren kirjoissa on ollu.
Lue vanhoja Reginoitalaitappa listaa tulemaan
jos on ollu muutaman päivän puutteessa niin sekin käyNiin tosiaan, saattaahan se sosialismikin olla ruutiksesta kiihottava aihe
Ei niissä kaikissaOlen yhden utrion kirjan lukenut ja siinä ei kyllä moisia hommia hommailtu
Runoilijoille irtoaa helpommin. Lue Tabermanniafuck, luulin keksineeni pettämättömän strategian
HihihihihiiiNiin tosiaan, saattaahan se sosialismikin olla ruutiksesta kiihottava aihe
perhana, tuo on hyvä ideaRunoilijoille irtoaa helpommin. Lue Tabermannia
No sit mä luin väärän kirjanEi niissä kaikissa
Tabermannin kirjat on yhtä tylsiä kuin kirjoittajansakin, sää nukahat hetkessäperhana, tuo on hyvä idea
Unessa hän sitten saa satavarmastiTabermannin kirjat on yhtä tylsiä kuin kirjoittajansakin, sää nukahat hetkessä
Taas?Saakelin metallinsiru taas sormessa ja neulaa ei taaskaan löydy
Emmä itteeni töki. Sahasin vähä alumiiniaTaas?
Mihin sää sitä sormees tökit?
Saakelin metallinsiru taas sormessa ja neulaa ei taaskaan löydy
No kyllä se sieltä mädän mukana ulos tulee
Ray Donovan ja se hänen äänensä
Joku äänikirja?Ray Donovan ja se hänen äänensä
Eiku sarjaJoku äänikirja?