Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Naimisissa ja ei ehdi töllitintä katsoa? Mitä te sit puuhailette, palstailulta ei kerkeä keskittymään muihin asioihin?
Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Sykkeen kaudet, Crownia jne.

Mut äsken katottiin Snookerin ammattilaisottelujen semifinaalia joka oli Lontoossa, huomenna on finaali! :) Oli jännä. Yritän katsoa finaalin huomenna.

Ja mä ummikko en tienny että snookerissa on eri säännöt kuin perus-biljardissa, vaikka pelaan aina bilistä kun pöydän nään jossain. (n)
 
vierailija
Voitteko lopettaa jo noista panojutuista puhumisen ja viestien kronklailun.. Tätä on nyt jatkunut jo aika kauan. Ei panoissa mitään vikaa ole, mutta teidän juttu meni jo hieman yli.
 
Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Emmanuellet, Syväkurkkua jne.

Mut äsken pelattiin taskubiljardia sohvalla joka oli tapahtui miehen housuissa, huomenna on finaali! :) Oli jännää. Yritän päästä finaaliin huomenna.

Ja mä ummikko en tienny että taskubiliksessä on eri säännöt kuin perus-jynkytyksessä, vaikka jynkytän aina kun nään miehen jossain. (n)
ja minua kutsuvat kaniksi?:coffee::coffee:

Soriiii en voinu vastustaa, ruutiksen syytä!:notworthy:
 
vierailija
Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Sykkeen kaudet, Crownia jne.

Mut äsken katottiin Snookerin ammattilaisottelujen semifinaalia joka oli Lontoossa, huomenna on finaali! :) Oli jännä. Yritän katsoa finaalin huomenna.

Ja mä ummikko en tienny että snookerissa on eri säännöt kuin perus-biljardissa, vaikka pelaan aina bilistä kun pöydän nään jossain. (n)
Ei sykettä jaksa kukaan katsoa. Jos et ole aloittanut niin älä tee sitä.
 
Me ei vaan osata seurata mitään sarjaa. Pitäis kattoa Sykkeen kaudet, Crownia jne.

Mut äsken katottiin Snookerin ammattilaisottelujen semifinaalia joka oli Lontoossa, huomenna on finaali! :) Oli jännä. Yritän katsoa finaalin huomenna.

Ja mä ummikko en tienny että snookerissa on eri säännöt kuin perus-biljardissa, vaikka pelaan aina bilistä kun pöydän nään jossain. (n)
Snooker on todella vaikea peli. Meidän peli kesti viimeksi monta tuntia
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä