Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pikaruokaärsytystä...Subway on kyl ärsyttävä konsepti, vuosien kokemuksella sanon.

Tiskin yläpuolella on kuvia valmiinnäkösistä sämpylöistä mut sit kun oikeesti haluis kiireessä jonku valmiin patongin tyyliin "heitä nyt joku vaan kana fajita, ihan sama", niin sit alkaa ininä "millanen sämpylä siihen, no entä mitäs salaattia" vinkuvinku.

Mä ymmärrän että joillekin on tosi tärkeetä mitä patongin välis on ja minkälainen patonki on. Mutta ei Hesen ja Mäkin sapuskoissakaan jokanen ainesosa oo joka asiakasta varten säädetty, vaan sitä syödään mitä listalla on!

Sit oon tehny päätöksen että kiireessä on Hese nopeampi kuin Subbi.
Hesellä on aina valmiita hampurilaisia eli parhaassa tapauksessa saa syötävää 1-2 minuutissa, mut Subissa jonotat ensin edelläolevan arpomiset ja pähkäilyt ja sit pitää vielä jaksaa se uuvuttava kysely omalla kohdalla.

"No pistä vaikka :poop:-kikkare väliin, ihan sama".

Pikaruokaärsytystä...Subway on kyl ärsyttävä konsepti, vuosien kokemuksella sanon.

Tiskin yläpuolella on kuvia valmiinnäkösistä sämpylöistä mut sit kun oikeesti haluis kiireessä jonku valmiin patongin tyyliin "heitä nyt joku vaan kana fajita, ihan sama", niin sit alkaa ininä "millanen sämpylä siihen, no entä mitäs salaattia" vinkuvinku.

Mä ymmärrän että joillekin on tosi tärkeetä mitä patongin välis on ja minkälainen patonki on. Mutta ei Hesen ja Mäkin sapuskoissakaan jokanen ainesosa oo joka asiakasta varten säädetty, vaan sitä syödään mitä listalla on!

Hesellä on aina valmiita hampurilaisia eli parhaassa tapauksessa saa syötävää 1-2 minuutissa, mut Subissa jonotat ensin edelläolevan arpomiset ja pähkäilyt ja sit pitää vielä jaksaa se uuvuttava kysely omalla kohdalla.

No ainahan voi käydä hakemassa sieltä lähikaupasta sen täytetyn patongin jos ei halua odotella :D

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

no äläpä, just ton säätämisen takia mää en ikuna käy subissa

• Tykkää
Reactions: Echo
Hmmmjaaa...ne kaupan pötkylät on kylmiä ja kuivakoita. Kyllä vastatiristetty patonki on hyvää. :)
Veikkaan että jos subi muuttaisi toimintaa mainitsemaasi suuntaan missä ei enää ole juurikaan valinnanvaraa täytteiden suhteen, myynti romahtaisi entiseen verrattuna.

Niitä täytteitä kun on sen kolme tusinaa siellä ja merkittävä osa on sellasia vedenjakajia mitkä maistuu yhdelle, mutta ei toiselle.

Esim. mustat oliivit, suolakurkku, jalapenot yms.

• Tykkää
Reactions: Echo
uimarannoilla on vaan pikkutyttöjä ja vanhoja mummoja

jos haluaa silmäkarkkia niin kannattaa mennä helteellä ikeaan
Meidän uimarannallapas välillä onkin paidattomia lihaksikkaita khl-lätkänpelaaja miehiä koko joukkueen verran:love:
Käyvät uimassa ja pelaamassa lenttistä:p
Toki sä et varmaan mieskarkkien päälle ymmärrä mitään:cautious:
Naisia en oo ehtinyt tiiraamaan:D

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä