No hiljaisuus on myöntymisen merkki.Saanko minä vastata?
Ei kun nuo on olemassa. Etu tai taka. Ei ole keskipimppaa.Sullon ne molemmat?
Niinpä. Siihen kohtaa osuu kiveksetEi kun nuo on olemassa. Etu tai taka. Ei ole keskipimppaa.
mene sinä muualle taas.Just nuin, puit ajatukseni sanoiksi
sekö oli ainut väärin kirjoitettu sana minkä löysit. oletkin varsinainen välkky.Ps. varavirtalähde on yhdyssana
En menevoit kyllä mennä pois jos ei kelpaa.
Kirjoita ensiksi: . ja julkaise. Sitten muokkaa teksti ja julkaise uudestaanTäällä on ahdistavaa kirjoitella kun pitää kytätä joka sanaa ettei perverssi mode saa siitä jotain kiksejä ja ei saa julkaista ja myös kuviakaan ei saa laittaa.. Vissiin kissakuvan saa laittaa kunhan ei vain takaapäin..
Joillekin nää on vaan ylivoimaisia, rättikselle vinkkinä, ethän sinä sano kahtena sanana esim tasku lamppu, niin miksi kirjoitat sen niin??? Tai kolmena eri sanana vara virta lähdePs. varavirtalähde on yhdyssana
Ei toimi, estää pelkän . liian kauhiana viestinä vastatessa toisille..Kirjoita ensiksi: . ja julkaise. Sitten muokkaa teksti ja julkaise uudestaan
Kuulostat ihan m1eheltä.Pimppa kuin pimppa niin kelpaa miehille kyllä. Tosin takapimppaan on helpompi lykkiä takaapäin. Ihan eläimelliset vaistot heräävät. Mahtaako etupimppanaisten esivanhemmat olla harrastaneet liikaa lähetyssaarnaajaa?
Olen viettänyt liikaa aikaa täällä. Olen muuttumassa KalaM1eheksiKuulostat ihan m1eheltä.
Vastasit samaan aikaanVastasin kaljamiehelle aikaisemmin, mulla ainakin näkyy ja annoin luvan
Kyllä jos piuha sopii reikään.Pystyykö Huawein verkko virta laturilla ladata Samsungin puhelinta?
Niinpä. Siihen kohtaa osuu kivekset
Kyllä jos piuha sopii reikään.
Pervo kalamies siis.Olen viettänyt liikaa aikaa täällä. Olen muuttumassa KalaM1eheksi
Edit: en sentään lisännyt kuvaa!!!
siihen on niin hyvä lykkiä takaapäinPerustele.
siihen on niin hyvä lykkiä takaapäin
en kiistä ettenkö olisi vähän pervoNiinku koirat, kaikkee sitä
Ei se opi kirjoittamaan yhteenPystyykö Huawein verkko virta laturilla ladata Samsungin puhelinta?