Pudottelet vaan jatkuvasti jotain, että saat syyn pyllistelläMulla on ns. takapillu. Ei näy kun seison normaalisti.
Pimppa on keskellä haaroväliä. Peräreikä on normaalissa paikassa.Taaskaan ei Mekille pysty lainaamaan viestiä...
Mut sulla on pimpula takana, nii mite takana on perärööri? Selässä?
Laukku saattaa tipahtaa maahan ja sisältö levällään.Pudottelet vaan jatkuvasti jotain, että saat syyn pyllistellä
Sitten sulla on keskipinppuPimppa on keskellä haaroväliä. Peräreikä on normaalissa paikassa.
Nou nou, sillä sää pieksät kaikki ne turhan uteliaat miehet jotka meinaa tulla sun iholle kiinniLaukku saat tipahtaa maahan ja sisältö levällään.
Ja ikää oli...?
Ei oo ku etu tai takapimppa.Sitten sulla on keskipinppu
Olen jo aika MOPOpoika
Pimppa kuin pimppa niin kelpaa miehille kyllä. Tosin takapimppaan on helpompi lykkiä takaapäin. Ihan eläimelliset vaistot heräävät. Mahtaako etupimppanaisten esivanhemmat olla harrastaneet liikaa lähetyssaarnaajaa?Ei oo ku etu tai takapimppa.
Saat taas pippurisumutteesta silmillePitäsköhän katsella televiissiosta vähän mainoksia
Tokmannilla lähden käymään illemmalla.
Jos on taas siellä se viehättävä vartija, niin pitää käyttäytyä epäilyttävästi hyllyjen välissä
Piti laittaa piste koska mun viesti meni haaviin. Muokkasin sitä sen jälkeen.Mä luulin enste että ku Mekin viestissä näky pelkkä musta piste, että nyt se kuvasi siinä pyl...pers...reikäänsä. :
Sit älysin lainata viestiä.
Sullon ne molemmat?Ei oo ku etu ja takapimppa.
Mekko on antanut haastattelunkin tästä aiheesta:Sullon ne molemmat?
takaPillu on paras
Saanko minä vastata?Perustele.
Just nuin, puit ajatukseni sanoiksiMulla on vara virta lähteessä tasku lamppu, löysin sen juuri, en siis löytänyt vara virta lähdettä, vaan siinä olevan tasku lampun tai no ei se varsisesti ole tasku lamppu vaan vara virta lähteen valo. Löysin siis sen ihan sattumalta ku siitä samaisesta napista voi tarkistaa paljon siinä on virtaa, silleen pitkään nappia painamalla saa sen valon päälle ja sitten, jos haluaa sammuttaa sen valon, niin pitää painaa sitä nappia pitkään, niin se sammuu. Sitä ei kannata unohtaa päälle ku muuten se tyhjenee ja sillä ei sitten voi ladata mitään.
Saanko minä vastata?