Sitä aluettahan on käytetty monissa elokuvissa ja joissakin sarjoissa...on kuvistakin päätellen kaunis!oli kyllä aika magee se French Quarter alue
Sitä aluettahan on käytetty monissa elokuvissa ja joissakin sarjoissa...on kuvistakin päätellen kaunis!oli kyllä aika magee se French Quarter alue
Jos olet jo katsellut niin olet jo käynyt siellä siis. TollloNo siellä vois kyllä käydä, olen joskus katellut siellä olevia vanhoja taloja!
Ihan älyttömän kauniita ne talot tiluksineen ja vanhoine puineen!
Mukava, ettei sulla ole tietoakaan matkakuumeesta
Montako tuntia sinne lennetään ja onko suora lento
Vuokraa oma kone niin lennät nopeamminSuora ja kuusi ja puoli tuntia.
Milloin lennät pariisiin?
huh huh mikä sessioSuoroa kuusi ja puoli tuntia.
Miksi mä sinne menisin?Milloin lennät pariisiin?
Olit sinne menossa, milloin? Varasit matkan joMiksi mä sinne menisin?
En ole varannut mitään matkoja.Olit sinne menossa, milloin? Varasit matkan jo
Älä viitsi narrata. Olet varannut, itse kerroit niin. Vai oliko se vitsi?En ole varannut mitään matkoja.
En muista sanoneeni. Mutta en ole menossa ulkomaille.Älä viitsi narrata. Olet varannut, itse kerroit niin. Vai oliko se vitsi?
Mekko ei lähde ilman mua minnekään.Olit sinne menossa, milloin? Varasit matkan jo
HmmmmmEn muista sanoneeni. Mutta en ole menossa ulkomaille.
eipäMekko ei lähde ilman mua minnekään.
Sulla kun tuntuu tuo lääkitys olevan kohillaan niin voitko kertoa, millon sä maksat mekon lentolipun sinne Pariisiin?eipä
Höps mä minnekään ole lähdössä. Itse sä kehut täällä aina olevas mies teidän suhteessa niin maksa sä. Se jolla on munat, maksaaSulla kun tuntuu tuo lääkitys olevan kohillaan niin voitko kertoa, millon sä maksat mekon lentolipun sinne Pariisiin?
Lupasit sen sillon kun mekko kertoi suunnitelmistaan.
Höpöhöpö, mulla on tiukka ja pieni.Ei sillä ole pinpetti vaan iso lörttönen
Eli unohdit mitä lupasit, lupasit kustantaa Paris Disneyland päivänkin mekolle ja meille muille...aika hävytöntä tollanen lupauksen pettäminen.Höps mä minnekään ole lähdössä. Itse sä kehut täällä aina olevas mies teidän suhteessa niin maksa sä. Se jolla on munat, maksaa
Sulla kun tuntuu tuo lääkitys olevan kohillaan niin voitko kertoa, millon sä maksat mekon lentolipun sinne Pariisiin?
Lupasit sen sillon kun mekko kertoi suunnitelmistaan.