Meikäläisen päikkärit on tällaisia. Unta riittää yli kahdeksi tunniksi.
Ne härpäkkeet on kyl tärkeitä koirille. Sais laittaa mustissa vaatteissa liikkuville ihmisillekin liikenteeseen...Luulisit varmaan ufoks ja menisit sängyn alle piiloon.
Karvavauva on kuin joulukuusi. Ei yhtä havuinen, mutta loistaa kirkkaasti. On kaikemmaan valohärpäkettä.
Joskus tulee vahingossa nukkuneeksi ylipitkät päikkärit,mutta ei tee mulle hyvää. Korkeitaan tunnin päikkärit olis parempi.Meikäläisen päikkärit on tällaisia. Unta riittää yli kahdeksi tunniksi.
Ei tee mullekaan. Herätessä on kamala olo. Tokkurainen ja päähän koskee.Joskus tulee vahingossa nukkuneeksi ylipitkät päikkärit,mutta ei tee mulle hyvää. Korkeitaan tunnin päikkärit olis parempi.
Viinaa, kaljaa, sidukkaaaa?Nyt on pakko juoda vaikka närästäisi.
Jep,sama tulee mulle.Ei tee mullekaan. Herätessä on kamala olo. Tokkurainen ja päähän koskee.
Tiedän tunteen.Koskemisesta puheenollen mulla on hartiat ihan jumissa.
Join kahvia.Viinaa, kaljaa, sidukkaaaa?
Auts,pystyykö tekemään venytyksiä ? Hieronta tekisi hyvääKoskemisesta puheenollen mulla on hartiat ihan jumissa.
PäivääPäivöötä. Mulle tarjottiin taas miljoonia tänään. Mitäköhän niillä tekisi
Iltaa, mä tiedän mitä voi tehdä.Päivöötä. Mulle tarjottiin taas miljoonia tänään. Mitäköhän niillä tekisi
Voi ei hyvä ajatusOli fiksua juoda kahvia tyhjään mahaan.
No täytyy vastata siihen sähköpostiin sitten, että pistetään hommat rullaamaanIltaa, mä tiedän mitä voi tehdä.
Somac naamariin vaanOli fiksua juoda kahvia tyhjään mahaan.
Eiku leipää.Somac naamariin vaan
Ruisleipää ni polttaa vielä enemmän myöhemminEiku leipää.
Vatsaa ei polta. Mä en oo syönyt tänään ruokaa. Söin leipää n.13.00.Ruisleipää ni polttaa vielä enemmän myöhemmin