Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuo niin ristiriitaisia tunteita ja ajatuksia talliaiselle peräkammaripojalle
No worry, sullehan asia tulee ajankohtaiseks vasta joskus hamassa tulevaisuudessa.
Sillon me kaikki ollaan jossain plussalaisten hoivakodissa jatkamassa riitelyjä sieltä käsin. Echo, ros ja minä ollaan sitten kenen puolella ollaankin...joko sun tai ruutiksen...kais on sillon 20 kissan takia liian kiireinen puuttumaan sun ja ruutiksen vaippasotaan ja mekko on ruokalan kokin kanssa reffeillä tien toisella puolella olevassa kahvilassa (ja on unohtanut jo siinä vaiheessa keitä me muut ees ollaan...perhana(n) ), lispetti piirtelee kadun varsilla oleviin autoihin pippelin kuvia ja paula julistaa terveystietojaan hoivakodin kulmassa asuvalle spurgulle, joka ei enää pääse huonojen jalkojensa takia karkuun.:notworthy:

Taasko täällä puhutaan vaipoista!:eek:
Sen kerran ku etäpäivänä ajattelin lintsata hetken ni eritteet ja vaipat taas aiheena.:D

Sori Lispetti. Mut mä säikähtäsin tosissani jos tuolla viereisellä pellolla hortoilis yön pimeydessä joku nainen ison koiransa kanssa ja nainen viskois sille palloa. :barefoot:
Luulisit varmaan ufoks ja menisit sängyn alle piiloon.:giggle:
Karvavauva on kuin joulukuusi.:coffee: Ei yhtä havuinen, mutta loistaa kirkkaasti.:D On kaikemmaan valohärpäkettä.:barefoot:

Mäpä aloittelin eilen ketoosihumpan.:barefoot:

Jouluna ja jälkeenkin on tullu mätettyä höttöhiilareita enempi kun on tarpeen.:notworthy:
Se hirveä väsymys minkä noi hötöt saa aikaan, ei sitä vaan halua.:coffee:
Ketoosissa virtaa riittää ja aivotkin toimii paremmin!:coffee:
Sitä niinku asettuu ihan primitiiviseen tilaan: aistit paranee ja keho on muutenkin alerttina yms. että ruokaa löytyis helpommin ja että jaksaa juosta buffaloiden perässä!:LOL:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Viikon päästä het aamusta vedän neliveto päällä ympärille pälyillen makkarista keittiöön ja alan vaania jääkaappia! *tonttuhymiö tähän*

No worry, sullehan asia tulee ajankohtaiseks vasta joskus hamassa tulevaisuudessa.
Sillon me kaikki ollaan jossain plussalaisten hoivakodissa jatkamassa riitelyjä sieltä käsin. Echo, ros ja minä ollaan sitten kenen puolella ollaankin...joko sun tai ruutiksen...kais on sillon 20 kissan takia liian kiireinen puuttumaan sun ja ruutiksen vaippasotaan ja mekko on ruokalan kokin kanssa reffeillä tien toisella puolella olevassa kahvilassa (ja on unohtanut jo siinä vaiheessa keitä me muut ees ollaan...perhana(n) ), lispetti piirtelee kadun varsilla oleviin autoihin pippelin kuvia ja paula julistaa terveystietojaan hoivakodin kulmassa asuvalle spurgulle, joka ei enää pääse huonojen jalkojensa takia karkuun.:notworthy:
Kiitos, Elena, tulevaisuuden kuvasta. Ei pelota vanheneminen enää

Ruokaa?

Mulla menee ketoosissa näläntunne kokonaan veks, sillon saalistan vaan unissani ketä saalistankin(y)
Niinhän se menee. Mutta pakko syödä kuitenkin, vaikkakin ketoosissa menee huomaamatta semipaastolle. Mikä on ihan hyvä.

Aivan loistavaa infoa ketoosista kiinnostuneille:
Dr. Eric Berg DC, juutuuppasesta löytyy!:love:
Tuo tyyppi tietää siitä kaiken ja olen helpottunut siitä ettei mun tarvitsekaan juoda litroittain vettä! Veden juominen on mulle haaste!:notworthy:

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä