Kysymys noin 30-40 v naisille?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinen vaimotar
Olen 40v. ja kyllä voisin seurustella 20-25 vuotta vanhemman miehen kanssa. Siis jos olisin sinkku. Aviomies on mua 17 vuotta vanhempi. En mä iän perusteella sitä valinnut kehen rakastun.

vierailija
Todennäköisesti en rakastuisi niin paljon vanhempaan mieheen. En usko, että yhteisiä asioita löytyisi, tai että oltaisiin samalla aaltopituudella. Jos niin kuitenkin sattuisi, miettisin silti pari kertaa. Olisiko joulut sellaisia, missä mies keskustelisi lempi iskelmäbiiseistä vanhempieni kanssa jne.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Oon 30 ja mies 25 vuotta vanhempi. Ei mitään valittamista, yhteisiä asioita paljon enemmän kuin suht. saman ikäisten kanssa. En tiennyt hänen olevan niin vanha kun ihastuin aikoinaan, nuorekas ja hyväkroppainen äärimmäisen mukava mies. Mies eikä mikään tukkaa tärkkäävä poika...

Ei iällä ole väliä. Ehkä 20 vuoden kuluttua ikäero on enemmän nähtävillä, mutta so what? Mitä jos minä kuolenki nuorena?

vierailija
Oon 30 ja mies 25 vuotta vanhempi. Ei mitään valittamista, yhteisiä asioita paljon enemmän kuin suht. saman ikäisten kanssa. En tiennyt hänen olevan niin vanha kun ihastuin aikoinaan, nuorekas ja hyväkroppainen äärimmäisen mukava mies. Mies eikä mikään tukkaa tärkkäävä poika...

Ei iällä ole väliä. Ehkä 20 vuoden kuluttua ikäero on enemmän nähtävillä, mutta so what? Mitä jos minä kuolenki nuorena?
Miehen kannalta erittäin hyvä ikäero(y)

Yhteistyössä