Mikä sai 35 vuotiaan toimimaan noin, etkö kelvannut ikäisillesi?Mä seurustelin 35-vuotiaana viisikymppisen kanssa ja oli siinäkin jo ajoittain sukupolvien yhteentörmäyksen tuntua.
Eli en enää.
Mikä sai 35 vuotiaan toimimaan noin, etkö kelvannut ikäisillesi?
Rod Stewartin vaimo on 8 vuotta hänen vanhinta lastaan nuorempi...
https://www.is.fi/viihde/art-2000006369215.html
Herrojen iät taisivat yhteensä ylittää 100 vuotta...Mulla oli silloin pari muuta suhdetta yhtäaikaa. Samoin kyseisellä herralla oli samaan aikaan etsinnässä se mahdollinen vakinainen seurustelusuhde/uusi vaimo tai mikä ikinä.
Miehen kannalta erittäin hyvä ikäeroOon 30 ja mies 25 vuotta vanhempi. Ei mitään valittamista, yhteisiä asioita paljon enemmän kuin suht. saman ikäisten kanssa. En tiennyt hänen olevan niin vanha kun ihastuin aikoinaan, nuorekas ja hyväkroppainen äärimmäisen mukava mies. Mies eikä mikään tukkaa tärkkäävä poika...
Ei iällä ole väliä. Ehkä 20 vuoden kuluttua ikäero on enemmän nähtävillä, mutta so what? Mitä jos minä kuolenki nuorena?
elämä onMites sitten, jos miesonkin nuorempi kuten minulla. Kokonaista 8 kk.
Voi sinua onnetonta onnettomine kommenttiesi kanssaEn ole nainen, enkä myöskään vastaa kysymykseen, vaan totean, että onpa tyhmä kysymys, en siis tarkoita, että kysyjä olisi tyhmä, vaan, että ainoastaan kysymys on tyhmä.
Oliko tää se setä, joka pumppas ilmaa suoleen?Mä seurustelin 35-vuotiaana viisikymppisen kanssa ja oli siinäkin jo ajoittain sukupolvien yhteentörmäyksen tuntua.
Eli en enää.
Riippuu siitä paljonko sulla on rahaa ja oletko julkkis.Voisitko seurustella itseäsi 20-25 vuotta vanhemman mehen kanssa?
Puuma.Mites sitten, jos miesonkin nuorempi kuten minulla. Kokonaista 8 kk.
Sinunkaltaisillesi naisille on ihan ikioma nimitys.Mulla oli silloin pari muuta suhdetta yhtäaikaa. Samoin kyseisellä herralla oli samaan aikaan etsinnässä se mahdollinen vakinainen seurustelusuhde/uusi vaimo tai mikä ikinä.