No mutta onpas teillä ihana mies*teitittelee kaiken varalta koska menkkaränkät*
Siis tuo pieni käsi kuului tuolle meidän viisivuotiaalla rinsessalle
Mies huomioi öisin pääsääntöisesti vain kuorsaamalla ja yrittämällä varastaa mun peiton
No mutta onpas teillä ihana mies*teitittelee kaiken varalta koska menkkaränkät*
Onko sullla jotain etä juttuja/itseopiskelua noille välipäiville vai miksi se on noin harvakseen laitettu?Mulla on joka viikko koulua kahtena päivänä viikossa. Tiistaina opettaja on muualla niin siksi saimme kotitehtävän. Eikä ole pieni tehtävä. Tunnilla olis päässyt helpommalla.
Osa aineista pitää valita itse listalta. Silloin kun siellä on valittavissa valinnaiset ja pakolliset aineet. Nyt on perjantainakin koulua.just tota mää tarkotin, opetusta annetaan miten sattuu huvittamaan
Ei ole. En tiiä miksi noilla on tuollainen systeemi. Toisaalta tuo on ihan kiva. Melkein 30v. stressasin duunissa ja se oli fyysisesti aika raskasta. Eikä ollut sitä työtä mitä halusin tehdä. Hain siihen hommaan koska en halunnut olla kotona työttömänä. Tuosta työstä on sit terveys mennyttä.Onko sullla jotain etä juttuja/itseopiskelua noille välipäiville vai miksi se on noin harvakseen laitettu?
Mua teititteli yks hoitaja kun kävin terveyskeskuksessa tässä vähän aikaa sitten.No mutta onpas teillä ihana mies*teitittelee kaiken varalta koska menkkaränkät*
Siis tuo pieni käsi kuului tuolle meidän viisivuotiaalla rinsessalle
Mies huomioi öisin pääsääntöisesti vain kuorsaamalla ja yrittämällä varastaa mun peiton
Mua teititteli yks hoitaja kun kävin terveyskeskuksessa tässä vähän aikaa sitten.
Ihan kuin joku silittäisi teräsharjalla tai hiekkapaperilla mua ikäkriisissäni.
Haluakko kahvia?*teitittelis muuten muttei halua saada nyrkistä naamaan*Mua teititteli yks hoitaja kun kävin terveyskeskuksessa tässä vähän aikaa sitten.
Ihan kuin joku silittäisi teräsharjalla tai hiekkapaperilla mua ikäkriisissäni.
Oota, oo siinä. Pysy paikallasi.HaluaTTEkko kahvia?
*juoksee pakoon heitellen peräänsä always siteitä*Oota, oo siinä. Pysy paikallasi.
*Tähtää tena-vaipalla ja verenpainemittarilla*
Väärä merkki.*juoksee pakoon heitellen peräänsä always siteitä*
_always_ here for ya....älä välitä echon libresseistä, niistä mihinkään oo.kiitos, Ellu ja Echo. Pitää muistaa pakata matkakassiin siteitä.
Taas täällä joutilaat varastaa työnantajalta aikaa
Ei varasta.Taas täällä joutilaat varastaa työnantajalta aikaa
Always on aloittelijoille._always_ here for ya....älä välitä echon libresseistä, niistä mihinkään oo.
Libressetpäs, ovat liberovaippojen (iso)siskojaAlways on aloittelijoille.
Mun ei tartte juhlissa sentään kulkea takapuoli seinään päin ja ilman että uskaltaa kääntyä, kuten eräät tekee niin.Libressetpäs, ovat liberovaippojen (iso)siskoja