vierailija
Tiedä sitä sitten mitä ylläreitä pullista kahvista löytynee.
Tiedä sitä sitten mitä ylläreitä pullista kahvista löytynee.
Kontula?Täälläpäin Suomee se on nistipataa
Jos se on Lempäälässä tai jossain siellä suunnallaKontula?
Ei muuta kuin onnea peleihin.Huomenta huomentaaaa!
Me lähdettiin jo aikaseen liikenteeseen.
Aamupalat syötiin hallilla ja kohta peliin!
Eeeei yhtään jännitä, eeeiiii!
Tää on aina sama virsi ennen peliä!
Viettäkää kiva päivä!
Aijaa. No en mä ainakaan Lempäälään ole menossa... Tiedä sitten, että tuleeko tuo nistien syönti sieltä mistä hää on alunperin kotoisinJos se on Lempäälässä tai jossain siellä suunnalla
Täällä me syödään turkulaisista tehtyä lihapataa, että tervetuloa vaanHerranjestaa sentään. Siellä sivistyksen kehdossa syödään nisteistä tehtyä pataa? Taidankin harkita kahdesta sitä kahvittelua...
En siellä päinkäänKontula?
Miks just Lempäälässä?Jos se on Lempäälässä tai jossain siellä suunnalla
En ole käynyt. En tiedä.Mek: oletko käynyt jo siinä pasilan uudessa kauppakeskuksessa? Mall of tripla...
Onko se hyvä? Ja pääseekö messukeskuksen puolelta sinne hyvin? Eikös se ole siinä toisella puolen asemaa...
Ohutta herkkua, juustolla ja suolakyrkyllä...röyh
meinasin jo kysyä että millaista on suolakyrpä mut joooo pittää lukea tarkemminOhutta herkkua, juustolla ja suolakyrkyllä...röyh
meinasin jo kysyä että millaista on suolakyrpä mut joooo pittää lukea tarkemmin
Mä luin että olutta herkkua..meinasin jo kysyä että millaista on suolakyrpä mut joooo pittää lukea tarkemmin
Mä luin että olutta herkkua..
No onneksi muistutan ulkonäöltäni ja maultani kaslerpihviä...Täällä me syödään turkulaisista tehtyä lihapataa, että tervetuloa vaan
En siellä päinkään
Miks just Lempäälässä?
meinasin jo kysyä että millaista on suolakyrpä mut joooo pittää lukea tarkemmin
Herkkuolutta ja suolattua nistin...Mä luin että olutta herkkua..
Katsoin, että sulla on lumipalloja tuossa alemmassa kipossaKahvia ja herkkuja katso liitettä 9279 katso liitettä 9280 Nää on tehty aquafabasta
No mutta kais, joulukin meni jo!!!meinasin jo kysyä että millaista on suolakyrpä mut joooo pittää lukea tarkemmin
Jäähäns jäähäns, torstaina taitaa olla oikeesti tarjolla turkulaista lihapullaa...teen niitä rosin ohjeen nyppyläpulliaHerkkuolutta ja suolattua nistin...
Herkkuolutta ja suolattua nistin...
No et kylläNo onneksi muistutan ulkonäöltäni ja maultani kaslerpihviä...
Hah täällä ei oikein enää saa lumipalloja tehtyäKatsoin, että sulla on lumipalloja tuossa alemmassa kipossa