ahaa, lomaltapaluulomaJuu mut sen jälkeen tarvitaan lomaa kun kanarianreissu on reissu teinien kanssa.
Ich verstanden
ahaa, lomaltapaluulomaJuu mut sen jälkeen tarvitaan lomaa kun kanarianreissu on reissu teinien kanssa.
Makedoniassa on taatusti todella kaunista ja aivan mahtavat maisemat.Nukahdin, heräsin, kävin suihkussa, avasin lonkeron ja varasin lentoliput Makedoniaan ja takaisin.
Mutsin luona. Lataan täällä akkuja. Siis mutsin auton akkua, koska se romu ei käynnistynytMis kaik ovat? Huhuuuuuuuuuu!
Makoilen sängyssäMis kaik ovat? Huhuuuuuuuuuu!
Täällä olen rakasMis kaik ovat? Huhuuuuuuuuuu!
Mun sängyssäMakoilen sängyssä
Lösin tään juutuupista ja kattelen, nähnyt viimeks ihan pienenä lapsenaMis kaik ovat? Huhuuuuuuuuuu!
Saattas tapahtua myös vähän väkivallantekojaJos mä pääsisin teitä vähän puristelemaan, niin tapahtuisi meetoota ja avioeroa.
Olin leipomassaMis kaik ovat? Huhuuuuuuuuuu!
Mitä leivoit?Olin leipomassa
SämpylöitäMitä leivoit?
Sämpylöitä
Eivät ole vielä ees uunissa mutta taikinaan laitettiin tietenkin sulaa voitaOnko voita kanssa? Tai edes oivariiniä?
*kuolaa*
Eivät ole vielä ees uunissa mutta taikinaan laitettiin tietenkin sulaa voita
Pistä uuniin vain, kyllä ne siellä kohovaa.Kahuamassa niitten kans olin äskön mutta pittää oottaa että kohuavat kunnolla ennen kuin uuniin laittaa
Ei. Pitää kohota kunnolla ennen uuniin laittoa, kuumassa uunissa eivät juurikaan enään kohoa. Kylmään uuniin jos laittaa niin siellä kohoavat mutta sitten paistoaikaa vaikea ennakoida, pitää kytätä koko ajanPistä uuniin vain, kyllä ne siellä kohovaa.
Ok, tee niinkuin parhaaksi näet, mutta muista, että sinua on opastettu asiassaEi. Pitää kohota kunnolla ennen uuniin laittoa, kuumassa uunissa eivät juurikaan enään kohoa. Kylmään uuniin jos laittaa niin siellä kohoavat mutta sitten paistoaikaa vaikea ennakoida, pitää kytätä koko ajan