Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tietty.

Eihän terveyskeskukseen kannata edes harkita menemistä ellei tiedä valmiiksi mikä on vialla.

Yksityislääkäri on olmassa sit kun tarvitsee diagnoosin.

(arvauskeksuksessa viimeinen diagnoosi oli rintarangan jumiuma mikä oikeasti sit yksityisellä hieman myöhemmin paljastui kämmenen kokoiseksi syöpäkasvaimeksi)
:unsure::(

Tietty.

Eihän terveyskeskukseen kannata edes harkita menemistä ellei tiedä valmiiksi mikä on vialla.

Yksityislääkäri on olmassa sit kun tarvitsee diagnoosin.

(arvauskeksuksessa viimeinen diagnoosi oli rintarangan jumiuma mikä oikeasti sit yksityisellä hieman myöhemmin paljastui kämmenen kokoiseksi syöpäkasvaimeksi)
Mun äidin rintasyöpäkasvainta diagnisoitiin ja hoidettiin eka monta kertaa rasvapattina tai nestekystänä sekä kunnallisessa että myös yksityisellä :unsure::(
Eipä yksityinenkään aina tutki ja tee oikeaa diagnoosia ihan heti. Viimein joku lääkäri tajusi lähettää kyssiin tutkimuksiin.

Mä sain vasta tulille.

Chili con carnea tuloillaan. Turhan pienessä IKEA-kattilassa. :cautious: :LOL:

Mulla ois niiiiiiin monta parannusehdotusta näihin tilapäisvuokra-asuntoihin.
Söin chilikanaa, ilman riisiä, niin paljon etten kunnolla liikkumaan pääse...*miettii lähtiskö kierien olohuoneen sohvalle ruokalevolle*

• Tykkää
Reactions: ruuttis
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Joskus sanoit että olette forenomilla majoituksessa, Nehän on aika hinnakkaita? Mutta on toki kalustettuja ja varusteltuja...

Ollaan joo vuokrattu forenomin kautta yksityisen kämppä, sit ollaan oltu useammassakin forenomin aparthotellissa joko huoneessa mikrolla tai kahvinkeittimellä tai yksiössä missä kaikki herkut.

Mut tää on hitusen halvempi. Toki myös hieman kauenpana Helsingin keskustasta mikä tällä kertaa ei haittaa ku työmaa on Espoon puolella.

Mun äidin rintasyöpäkasvainta diagnisoitiin ja hoidettiin eka monta kertaa rasvapattina tai nestekystänä sekä kunnallisessa että myös yksityisellä :unsure::(
Eipä yksityinenkään aina tutki ja tee oikeaa diagnoosia ihan heti. Viimein joku lääkäri tajusi lähettää kyssiin tutkimuksiin.
Meidän terkkarista lähetetään heti pienestäkin eteenpäin tutkimuksiin kun eivät uskalla olla lähettämättä:) Etenkin jos yhtään luo epäluuloa tohtoriin...:)

Hyvä kun siellä pääsee eteenpäin tutkimuksiin.
Tosin eipä tuostakaan tiedä kuinka lääkärikohtaista se on, ja täällä on muutenkin yleensä just valmistuneita tosi nuoria niin ovat varmaan ohjeistettu helpommin sit laittaan eteenpäin. Osa näistä on ollu sellasia että ne googlettaa sitä vaivaa(n) ja yks joskus kysy multa että ootko sä googlannu mikä vois olla..o_O

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais

Yhteistyössä