Heippa pitkästä aikaa!
Oon pitänyt pitkää taukoa kirjoittamisesta mutta välillä seuraillut ketjua. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille
Täällä alkoi tänään yk 6. Kohta kolmevuotias lapsi löytyy entuudestaan joka sai alkunsa toisesta kierrosta. Olin yhtä "sinisilmäinen", että tämä toka tulee yhtä helposti. Ja pah!!
Meillä ei ole siis kyllä pitkää yritystä takana, tiedän sen. Odottavan aika on vaan pitkä. Ja oon aika varma, että jotain on pielessä kun ovulaation oon tuntenut joka kierrossa ja joka ovulaation kohdalla on tullut kunnolla pupuiltuakin, niin kun ei tuu odotettua tulosta, niin joku tässä varmaan mättää
Kierrot on olleet tasaisesti sen 28-29 päivää ja tasan 14. päivänä tunnen ovulaation. Menkat on muuttuneet tosin vähän oudoiksi, ennen kesti sen viisi päivää. Nyt menkat kestää niagaran putouksen lailla yhden päivän ja sitten toinen päivä on niukempi ja loput kaksi päivää tosi niukkoja. Gyne ei ollu tästä kyllä huolissaan kun ihmettelin asiaa mutta on se mulle kyllä poikkeuksellista.
Kävin yk 4 ovulaation paikkeilla yksityisellä tarkistuttaa paikat ja kaikki näytti siellä siinä vaiheessa hyvältä. Sovittiin, että jos 8. kierron jälkeen en ole raskaana, niin saan alkuun jotkut hormonit testiin pariksi kierroksi. En muista nyt niiden nimiä mutta niillä jotenkin kiihdytetään munasarjojen toimintaa
Jos siitä ei tuu odotettua tulosta, niin sitten mies joutuu testeihin ja sitten alkaakin olla vuosi yritystä, niin päästään ehkä siinä sitten joskus julkiselle puolelle.
Huomaatte varmaan, että oon aika pessimistinen sen suhteen, että tätä toista koskaan saataisiin
Mutta onnellinen olen meidän tästä yhdestäkin, ehdottomasti
Alan pikkuhiljaa hyväksymään asian, että ehkä meille ei toista lasta tule (ai minäkö pessimisti
). Tiedän, että monet täällä taistelee, että saisi edes sen yhden nyytin käsiin
Otin tän mennneen 5. kierron kyllä varmasti kaikkeista rennoimmin, en kyttäilly oireita lainkaan. Ainoastaan pari vikaa piinapäivää meni välillä miettien, että miten on käynyt (mutta en stressannut). Eli lohdutuksena voin sanoa, että mun kokemuksen mukaan stressittömästä kierrostakaan ei välttämättä tule sitä lasta