Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta. Eteläisemmässä Suomessa on kuulemma yhtä lämmintä kuin Kreikassa. :eek:

Kuopus lähti kouluun ilman reppua. Kerkes varmaan 100 m kävellä kunnes tajus että jokin puuttuu selästä. :ROFLMAO:
Tuo on hajamielinen...

Meillä lapsi numero kaksi ehti kouluun saakka ja muisti vasta opettajan ihmetellessä repun puuttumista.
Mulla lapsi nro yhden jäljiltä oli aikanaan hirmu siivo kevätjuhlan yhteydessä kun siivottiin naulakot koululla = sieltä löytyi yhtä paria hanskoja, rukkasia, pipoja, yks takki sekä parit villasukat...kenenköhän noi mun poikaset oikein tulee:oops:(n)

Käytännön vinkki mitä EI kannata tehdä(n)
Pinaattilättyjä paistaessa heittää lätty paistuun, lähtee "pikasesti" käymään pisulla ja ruveta laittaan pyykkiä samalla reissulla:oops:
Oli ainakin kypsä lätty kun palasin:ROFLMAO:

väsyttäää :sleep: nukuin huonosti (n)
Ulkona on hirveä myrsky:confused: onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään. (y)
Siitä sitten torkkupeiton alle päiväks köllötteleen(y)
Mä lähden vielä tänään töihin mut aamu on mennyt verhot kiinni kokkaillessa ja turbonegroa kuunnellen. Onneks on sisätyö niin ettei paljon ulos näe niin ei haittaa mikä keli ulkona on:)

• Tykkää
Reactions: Kais
Päivää murut :love:

Yöllä kyllä tuuli aika kovasti ja nyt on vesikeli,vettä ripeksii ja taitaapi lumet sulaa :confused:
Juu ja harmaa ja pimeä päivä :unsure:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Aamu alkoi kivasti,nousin ylös vähän yli puoli 9. :love:
Kisut oli saartaneet minut aamulla,Hertta nukkui jalkoja vasten ja Minttu kainalossa :D

Hidas aamu ja aamupala :p
Sitten piti lähtee kirjastoon ja lidliin. Lähtiessä meinasin unohtaa lompakon, onneksi en ehtinyt ovesta ulos,pihassa huomasin että vettä sataa ja eikun hakemaan sateenvarjo sisältä :D

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
On naapureilla huono tuuri,muuttivat joulukuussa omaan taloon ja uutena vuotena paloi talo. Nyt muuttavat takaisin tänne vuokralle.

Yhteistyössä