Eka työpäivä loman jälkeen ja selkä kipee
Onneksi huomenna vapaapäivä
Mulle tuli paperi tästä asunnosta ja siitä missä mikäkin asia tässä taloyhtiössä sijaitsee sekä isännöitsijän yht. tiedot...tuosta tulikin muuten mieleen etteivät ole vieläkään ottaneet mtn yhteyttä keittiön putki ongelmien vuoksijoku random tyyppi oli sanonu jotain mutta et itse ole lukenu
eli et tiedä taloyhtiös säännöistä enempää ko ruutis naisista
Ei se muuten noin mee...kävin joskus erään vanhemman naisen luona kylässä joka ei ollut vaihtanut kissanhiekkojaan ja se haju oli ihan järkyttävä...sellanen vahva ammoniakki sekoitettuna kissankakkakikkare hajuunMut vanha tuotos on menettänyt hajuvoimaansa ja uusi tuotos sensijaan...
No mää olen vaan nöyrä vuokralainen, hittiäkös mää noista tiiänkyllä osakaski voi saada häädön jollei noudata taloyhtiön sääntöjä
Loman jälkeen pitäisi aina olla vain yksi päivä töitä ja sitten vapaata.Eka työpäivä loman jälkeen ja selkä kipee
Tein niinku käskettiin eli siivosin kissankäymälät ja sitten vasta laitoin iltapalaa. Eilistä hedelmäsalaattia, vaniljakastiketta, siemennäkkäri ja vaahtokarkkikaakaota. Hammaspeikko taas kiittää.
Ihana kuvaTein niinku käskettiin eli siivosin kissankäymälät ja sitten vasta laitoin iltapalaa. Eilistä hedelmäsalaattia, vaniljakastiketta, siemennäkkäri ja vaahtokarkkikaakaota. Hammaspeikko taas kiittää.
Joo, semmonen lempeä lasku töihinLoman jälkeen pitäisi aina olla vain yksi päivä töitä ja sitten vapaata.
ehkä huoltomiehen pätevyys ei riitä kissamummujen alapäävaivojen hoitoon?Mulle tuli paperi tästä asunnosta ja siitä missä mikäkin asia tässä taloyhtiössä sijaitsee sekä isännöitsijän yht. tiedot...tuosta tulikin muuten mieleen etteivät ole vieläkään ottaneet mtn yhteyttä alapään putkiongelmien vuoksi
Vähän vaan korjasinHammaspeikko ja kissa taas kiittää.
niimpä, ai että minkä maanvaivan Sangria meille järkkäsVähän vaan kronklasin
Mulla on taas parta ajamatta, joten näytänkin ihan ihmissudelta...Mä näin viime yönä unta että olin ihmissusi. Juoksin karhua karkuun ja muutuin sudeksi että pääsen pakoon.
Ootko kentis torjunut rikkaan sulhaskandidaatin? Tai siis pinkonut sitä pakoon.Mä näin viime yönä unta että olin ihmissusi. Juoksin karhua karkuun ja muutuin sudeksi että pääsen pakoon.
Hierooko mies?Ai juma mitkä kipupisteet varsinkin oikeassa hartiassa autsss! Pallohierontaa
Mie näytän taas riihen seinästä reväistylta viinalta haisevalta pirulta.Mulla on taas parta ajamatta, joten näytänkin ihan ihmissudelta...
Joo,hierooHierooko mies?
Opiskelitko sinäkin DI:ksi?Mie näytän taas riihen seinästä reväistylta viinalta haisevalta pirulta.
Tällaisen luonneanalyysin sain joskus opiskeluajoiltani
En ole.Ootko kentis torjunut rikkaan sulhaskandidaatin? Tai siis pinkonut sitä pakoon.
sehän se meillä miehillä on aina mielessäJoo,hieroo mutta vain Pillusta
Auts, nuo kivut on inhottavia.Ai juma mitkä kipupisteet varsinkin oikeassa hartiassa autsss! Pallohierontaa