käy hyvä tyttö pesaseen SeHyi kamala sentään mikä sillin lemu tänne tunkee pikkareista
käy hyvä tyttö pesaseen SeHyi kamala sentään mikä sillin lemu tänne tunkee pikkareista
Jaa mun sisko vai edesmenneet kanansa?minkäikänen ja onko yhtä hyvännäkönen?
ei muuten mutta mullaki haluttas laittaa kanasia
no se sisko tietenkinJaa mun sisko vai edesmenneet kanansa?
Hää on vanhempi kuin minä, mutta näyttää paljoooon ikäistään nuoremmalta..sellanen sähköjänis luonteeltaan ettei hiljanen miehensä taho välillä perässä pysyä
No örfgh sentäänPitäisköhän käydä pesaseen Se kun taitaa raejuustoa kasvaa varressa
Joku taukki polttanut rapussa.Hyi kamala sentään mikä tupakan lemu tänne tunkee rappukäytävästä
Et sää sille pärjäis, hää on puoliks pohojalaanen ja puoliks savolaanen..hakkais sut mennen tullenno se sisko tietenkin
ei oo muutako sissijuustoa luomen allaNo örfgh sentään
Vieressä asuu mies joka polttaa yksiössään ja sieltä leviää sitten kaikkialle se haju...paha vaan valittaa kun omistaa sen asunnonJoku taukki polttanut rapussa.
ei sitte tarttekkaan laittaa yhteystietoja, en perusta väkivaltasista eukondeeruksistaEt sää sille pärjäis, hää on puoliks pohojalaanen ja puoliks savolaanen..hakkais sut mennen tullen
kyllä osakaski voi saada häädön jollei noudata taloyhtiön sääntöjäVieressä asuu mies joka polttaa yksiössään ja sieltä leviää sitten kaikkialle se haju...paha vaan valittaa kun omistaa sen asunnon
Pöh, täällä hajut ei leviä rappuun.Vieressä asuu mies joka polttaa yksiössään ja sieltä leviää sitten kaikkialle se haju...paha vaan valittaa kun omistaa sen asunnon
rokanovhi on 100x parempaa ku joku itämainen sörsseliMe muuten yövytään (noista hajuista mieleen) espoonkeskuksessa kerrostalossa koko tää viikko.
Kerrostaloasumisen ehdottomiin huonoihin puoliin pitää listata se, että kun tuut kotiin kaupan kautta ja olet ulko-ovella tyytyväinen päivän ruokaostoksiisi niin rappukäytävässäpä leijailee toinen toistaan herkullisimpia tuoksuja ja kun verrataan ajatusta stroganovista johkin itämaiseen mausteiseen niin...
Eiii, eikun ei hän väkivaltanen ole vaikkon harrastanut itsepuolustuslajeja vaan häviäisit hänelle sata nolla verbaalisesti ennenkun ees tajuaisit kisan alkaneenei sitte tarttekkaan laittaa yhteystietoja, en perusta väkivaltasista eukondeeruksista
Täällä leviää ja parvekkeilta sisälle myösPöh, täällä hajut ei leviä rappuun.
ei haittaa, ei mulla olis kummiskaan seissyPöh, täällä reidet ei leviä ruutikselle.
meikä ujona maalaispoikana tuskin olis kerenny saada edes suutaan auki kun olis tullu jo lunta tupaan ja jäitä porstuaanEiii, eikun ei hän väkivaltanen ole vaikkon harrastanut itsepuolustuslajeja vaan häviäisit hänelle sata nolla verbaalisesti ennenkun ees tajuaisit kisan alkaneen
Emmä ihan tarkkaan ees tiedä tään talon säädöistä mitään?kyllä osakaski voi saada häädön jollei noudata taloyhtiön sääntöjä
mistä tiiät että ne rikkoo sääntöjä jollet ole lukenu niitä?Emmä ihan tarkkaan ees tiedä tään talon säädöistä mitään?
Mulle vaan sanottiin kun muutin että täällä ei saa tupakoida parvekkeilla tai asunnoissa eikä tampata mattoja parvekkeilla tai grillata....kaikki muut tuntuu rikkovan noita sääntöjä paitti mää, myös taloyhtiön puheenjohtaja puolisoineen
Juuri niin siinä ois käynyt!meikä ujona maalaispoikana tuskin olis kerenny saada edes suutaan auki kun olis tullu jo lunta tupaan ja jäitä porstuaan
Etkö sä ole saanu muuttaessas kirjallisia taloyhtiön sääntöjä?Emmä ihan tarkkaan ees tiedä tään talon säädöistä mitään?
Mulle vaan sanottiin kun muutin että täällä ei saa tupakoida parvekkeilla tai asunnoissa eikä tampata mattoja parvekkeilla tai grillata....kaikki muut tuntuu rikkovan noita sääntöjä paitti mää, myös taloyhtiön puheenjohtaja puolisoineen
No justhan mä tossa kirjotin sen minkä niistä tiesinmistä tiiät että ne rikkoo sääntöjä jollet ole lukenu niitä?
näin siinä melkovarmaan olis käynyJuuri niin siinä ois käynyt!
Ensiks ois kuulunut sanat ''Terve!'' ja sen jälkeen sua oiskin viety kuin pässiä narussa
joku random tyyppi oli sanonu jotain mutta et itse ole lukenuNo justhan mä tossa kirjotin sen minkä niistä tiesin