JaaSaan varmaan kohta mekolta piiskaa, kun valittin rosin ohjeen*toivoo*
JaaSaan varmaan kohta mekolta piiskaa, kun valittin rosin ohjeen*toivoo*
No tämä on pahempaa kuin kastraatio...Sää saat koivuniemen halosta
Etunimi on Tarja
En ole e mutta haluan arvataElluuuu? Arvaa mitä mulla on kädessä.
On. Jos yrittää vastata mekille että arvaan että sulla on kädessä se Koivuniemen herra niin ei mene läpi. Pihvistä ei saa kysyä rosilta, eikä kenellekään saa laittaa mitään hymiötä. Mitä asiatonta noissa on.ei ole mtn suljettu asiallisilta vastaajilta
Johtuneeko henkilöstä joka kirjoittaa asiattomia viestejä.
Jaahas, ketjussa oli ilmeisesti liian kivaa niin mo det sulki kommentoinnin, kenellekään ei saa enää vastata.
Onko se ollut nyt taas paikalla? En ole huomannut kun kävin äsken prismassa ja tulin äsken palstalle.Johtuneeko henkilöstä joka kirjoittaa asiattomia viestejä.
Muna?Elluuuu? Arvaa mitä mulla on kädessä.
Mode vastustaa prisman asiakkaita?Onko se ollut nyt taas paikalla? En ole huomannut kun kävin äsken prismassa ja tulin äsken palstalle.
Varmaan.Mode vastustaa prisman asiakkaita?
Nyt ei ole näkynyt. Mode varmaan on tiukentanut automodea.Onko se ollut nyt taas paikalla? En ole huomannut kun kävin äsken prismassa ja tulin äsken palstalle.
Nyt jäi mun viesti haaviin kun vastasin harmaalle.
Se on ruoska.
Milloin söit viimeksi?Miksi joka ilta on niin kylmä, rupeaa paleltamaan niin että hyvä kun tarkenee suihkuun mennä?
En tiedä, mutta tuosta tuli vaan mieleen tää: ''Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö...''Miksi joka ilta on niin kylmä, rupeaa paleltamaan niin että hyvä kun tarkenee suihkuun mennä?
Joskus syömisestä on puolituntia ja joskus monta tuntia vaihtelee mutta aina on kylmäMilloin söit viimeksi?